۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۵۴۹۱۸
امروز ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ در برخی محور‌های استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، مازندران، تهران، زنجان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف هستیم.
کد خبر: ۴۸۲۴

رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان کشور خبرداد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: آخرین گزارش‌ها از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

به گفته شیرانی در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در جریان است.

وضعیت جوی جاده‌های کشور

وی در مورد وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: هم اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، تهران، زنجان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود:در برخی از محورهای استان های گیلان ، کردستان ، همدان ، لرستان ، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی از رانندگان خواست که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سلامت لوازم گرمایشی خودرو ، الزامات مربوط به رانندگی در شرایط برفی و بارانی نظیر رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و ... را رعایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار