۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۴۴۸۱۸
در ژانویه آینده رونمایی می‌شود؛
هیوندای یک ربات ۴ چرخ جدید طراحی کرده که قادر به حمل هر چیزی از بسته های مختلف گرفته تا نوشیدنی، نوزادان و مانیتورهای سلامت است.
کد خبر: ۴۸۷۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، ربات MobED بدنه ای با ارتفاع اندک و مسطح دارد که ثبات و قابلیت مانور بالا برای انجام فعالیت ها را فراهم می کند. این ابزار به طور رسمی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۲ (CES) در ژانویه آینده رونمایی می شود و می تواند در محیط های پیچیده و چالش برانگیز کار کند.

MobED با ۱۱۰ پوند وزن، ۲۶ اینچ طول دارد و دستگاهی مناسب برای کمک به حرکت افراد سالمند یا معلول است. هنوز جزئیات قیمت دستگاه مشخص نشده و هیوندای نیز زمان عرضه تجاری آن را اعلام نکرده است.

طبق بیانیه هیوندای از آنجا که کنترل قدرت و فرمان هرچرخ جداگانه است، آنها قادر به چرخش در محل و حرکت همه جهات هستند. لاستیک‌های بادی ۱۲ اینچی MobED به جذب ضربه‌ها و لرزش‌ها کمک می‌کنند و به آن اجازه می‌دهند حتی ظریف‌ترین محموله‌ها را حمل کند.

با توجه به قابلیت مانور خارق العاده آن، می توان از این پلتفرم برای سرویس رسانی ربات هایی استفاده کرد که در فضای سرپوشیده و محیط باز فعالیت می کنند./مهر

برچسب ها: ربات
ارسال نظر
آخرین اخبار