۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۶۶۵۳
میزان کشفیات موادمخدر در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ در فرودگاه‌های سراسر کشور را بیش از یک تن اعلام کرد .
کد خبر: ۵۲۳۵

دستگیری ۷۸۲۲ نفر متهم مواد مخدر در فرودگاه‌های سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط  رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با فعالیت شبانه روزی پلیس در فرودگاه های کشور، طی ۸ ماهه سال جاری حدود ۲۲ میلیون مسافر با بیش از ۲۴۰ هزار سوتی پرواز در امنیت کامل جابه جا شده‌اند.

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس فرودگاه معرف پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مقابله با جرایم حوزه فرودگاهی خصوصا پیشگیری از ترانزیت کالا و ارز قاچاق، حمل مواد مخدر همچنین تامین نظم و امنیت فرودگاه‌ها برای جابه جایی امن مسافران از اصلی‌ترین ماموریت‌های این پلیس است که با احساس مسئولیت بالا، هوشیاری و قاطعیت بیشتری اجرا می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری علاوه بر برقراری نظم و امنیت مطلوب در ایستگاه‌های پروازی، توفیقات قابل توجهی نیز در امر پیشگیری و کشف جرایم و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در ۸ ماهه سال جاری داشته است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده همه سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط همکارانم در پلیس فرودگاه کشف شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۱۸۹ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

ارشد‌ترین مقام پلیس پیشگیری کشور با اشاره به اقدامات این پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی مجموع کالا و ارز قاچاق کشف شده بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان برآورد شده است که در این رابطه ۹۴۲ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معصوم بیگی میزان کشفیات موادمخدر در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ در سراسر فرودگاه‌های کشور را بیش از یک تن اعلام کرد و افزود: با چهره زنی و دقت عمل ماموران در گیت‌های بازرسی، ۷ هزار و ۸۲۲ متهم در این خصوص دستگیر شده اند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در فرودگاه‌های سراسر کشور قریب به ۲۲ میلیون مسافر صنعت هوایی و بیش از ۲۴۰ هزار سوتی پرواز داخلی و خارجی در امنیت کامل جابه جا شده‌اند. / ایسنا

برچسب ها: فرودگاه نیروی انتظامی سردار معصوم بیگی
ارسال نظر
آخرین اخبار