۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۱۴۴۷۴۳
در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه عنوان شد؛
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور؛ تسهیل و تسریع در اجرای برنامه ها را دنبال می کند.
کد خبر: ۵۴۸

تسهیل و تسریع در اجرای برنامه های فولاد مبارکه

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدرضا موثقی نیا در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه که با حضور معاونان، مدیران ایمیدرو و مدیرعامل مبارکه برگزار شد؛ افزود: بهره برداری حداکثری از ظرفیت های تولید و توسعه متوازن زنجیره ارزش؛ استراتژی است که در این شرکت باید دنبال شود.

وی اعلام کرد: مبارکه دارای پروژه های متعدد توسعه ای است که احداث واحد نورد گرم 2 و نیروگاه 914 مگاواتی و همچنین مشارکت در پروژه ملی انتقال آب از برجسته ترین آن ها محسوب می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور؛ تسهیل و تسریع در اجرای برنامه ها را دنبال می کند.

 

تعریف 5 استراتژی برای افزایش سهم جهانی

در ادامه این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه با تشریح اقدامات و برنامه های این فولادساز، گفت: فولاد مبارکه از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می شود و همچنین بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان(11.4 میلیون تن) است.

محمدیاسر طیب نیا افزود: این اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا مبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی هایی را در بخش های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

وی گفت: فولاد مبارکه دارای 17 پروژه توسعه ای است که عمده آن در حوزه های ارتقای ظرفیت تولید و تامین انرژی است.

/روابط عمومی.

برچسب ها: ایمیدرو فولاد مبارکه #وزارت صمت
ارسال نظر
آخرین اخبار