۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۳۵۴۸۷۱
رادیو فرهنگ‌امروز( شنبه ۲۴ مهر) با توجه به وقوع زلزله در اندیکای استان خوزستان، در برنامه "قلمرو فرهنگ" با مردم زلزله زده همراه می شود.
کد خبر: ۵۷۳

همراهی با مردم زلزله زده اندیکا در رادیوبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از رادیو فرهنگ؛ در برنامه « قلمرو فرهنگ» امروز ، آخرین گزارش‌ها از زمین لرزه در قلعه خواجه اندیکا خوزستان ،اسیب های وارد شده به مناطق و وضعیت ساکنین خسارت دیده از زلزله و چگونگی حل مشکلات و کمبودها در این مناطق از زبان مردم و اسیب دیدگان ‌و مسئولان بررسی می شود.
وقوع چند زمین لرزه با شدت‌های مختلف از هفته گذشته آرامش مردم شهرستان اندیکا به ویژه مرکز آن قلعه خواجه در شمال شرق خوزستان را سلب کرده است و نیروهای امدادی برای کمک رسانی عازم این منطقه شده‌اند.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.
۲۱ روستای در شهرستان اندیکا بر اثر وقوع این زمین لرزه دچار خسارت شدند و به ۲۰۰ واحد مسکونی شهرستان ایذه نیز خسارت وارد شد.
امدادگران جمعیت هلال احمر به افراد  آسیب دیده از زلزله در شهرستان اندیکا امدادرسانی کردند و اقلامی نظیر چادر اسکان، پتو، موکت نایلون پوششی، برنج ،حبوبات، کنسروجات و اقلام بهداشتی در بین خانوارهای آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.


برنامه « قلمرو فرهنگ» به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه از رادیو فرهنگ پخش می شود .

برچسب ها: رادیو فرهنگ اندیکا زلزله همدردی
ارسال نظر
آخرین اخبار