۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۶۰۳۱
واحد مددکاری رجایی شهر توانست رضایت اولیای دم محکومین را بگیرد.
کد خبر: ۵۹۱۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط مدیر زندان رجایی شهر گفت: از ابتدای سال تا کنون تلاش‌های بی‌وقفه همکاران واحد مددکاری توانست سرنوشتی متفاوت برای ۱۸ نفر از محکومین به قصاص را رقم زند.

عزیزی ضمن قدر دانی از تلاشها و پیگیری های واحد مددکاری اظهار داشت: شغل مددکاری از جمله مشاغل سخت می باشد که مددکاران برای حل مشکلات زندانیان از نیروهای بالقوه و امکانات موجود بهره مند می گردند.

وی گفت: عفو و گذشت یکی از فضیلت ها و منش نیک در رفتار و اخلاق انسانی است که می تواند ارزش و جایگاه واقعی خویش را به دست آورد این مسئله به ویژه در شداید و سختی ها مانند مجازات قاتلین خود را نشان می دهد.

مدیر زندان رجایی شهر گفت:از ماندگارترین اقدامات مثبت در عرصه اصلاح و تربیت را اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیاء دم دانست.

عزیزی با اشاره به این مطلب که مددکاران بازوان اجرایی زندان می باشند افزود: تلاشهای مستمر این جهادگران از طریق کاهش آلام و فشارهای روحی و روانی مددجویان در برقراری امنیت مجموعه بر کسی پوشیده نیست.

لازم به ذکر است؛ از تعداد ۱۸نفر محکومین به قصاص نفس،۱۴نفر آنان با اخذ رضایت اولیاء دم و پایان محکومیت به کانون خانواده باز گشته‌اند. / ایلنا

برچسب ها: مدیر زندان رجایی شهر
ارسال نظر
آخرین اخبار