۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۵۳۵۰۷
فرمانده انتظامی استان مرکزی در یادواره تقدیم 243 شهید در استان و شهر ساوه گفت : مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان ستون اصلی امنیت یاد کردند و فرمودند همه مسؤلین بویژه نیروی انتظامی باید تلاش کنند که سطح خدمتگزاری به مردم ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۶۰۴۸

تقدیم ۲۱۵ شهید نماد مجاهدت نیروی انتظامی استان مرکزی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، سردار حسن مفخمی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی و ساوه که در محل حوزه علمیه خواهران این شهر برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی برای حفظ جان و مال مردم تا پای جان خواهد ایستاد. نمونه بارز آن شهید معماری شهید شاخص استان مرکزی است که در سال ۱۴۰۰ برای ایجاد صلح و امنیت در یک خانواده به دست یکی از اعضا آن خانواده به درجه رفیع شهادت رسید و شهید آقا براتی که سال گذشته در خمین جان خود را برای حفظ امنیت از دست داد. وجود ۲۱۵ شهید از خانواده نیروی انتظامی استان مرکزی و ۲۸ شهید نیروی انتظامی ساوه سند افتخار ماست.

وی افزود: مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان ستون اصلی امنیت یاد کردند و فرمودند همه مسؤلین بویژه نیروی انتظامی باید تلاش کنند که سطح خدمتگزاری به مردم ارتقا پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی تا پای جان خواهد ایستاد تا امنیت را به مردم هدیه کند. در کنار مردم با رأفت و مهربانی و در برخورد با هنجارشکنان با اقتدار خواهیم ایستاد. اگر روزی می‌گفتیم ما مأمور و معذوریم امروز به پیروی از مکتب سردار سلیمانی می‌گوئیم نیروی انتظامی مجاهد و مسئول است.

افخمی با اشاره به جایگاه سردار سلیمانی گفت: ولایت پذیری، شجاعت و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ویژگی بارز و کامل سردار سلیمانی بود و حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع سردار سلیمانی نشان از صدق عهدی بود که این مرد بزرگ با خدای خود بسته بود و به فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی ملی‌ترین و امتی ترین شخصیتی است که الگوی جوانان جهان اسلام است.

مسؤلین غیرتمندانه از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در این مراسم گفت: در آموزه‌های دینی بحث غیرت مفصل بیان شده و شهدای ما نماد غیرت هستند.

وی افزود: در فضای سیاست غیرتمند کسی است که اجازه ندهد بیگانگان به آب و خاک کشور او تجاوز کند. در تاریخ سراغ نداریم کشوری ۱۰ سال درگیر جنگ باشد ۲ سال جنگ داخلی و ۸ سال درگیر جنگ جهانی سوم اما سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش اجازه ندهند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند و این مجاهدان نمونه بارز یک انسان غیرتمند هستند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: شهدای نیروی انتظامی غیورانه جان و مال خود را فدای امنیت کشور کردند و اجازه نداند یک وجب خاک کشور در سلطه بیگانگان باشد، شهدا حق محور، حق مدار و هم راهبر و رهرو در مسیر صراط مستقیم بودند.

گفتنی است تکریم از خانواده شهدای ناجا و تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده از دیگر برنامه‌های این یادواره بود./مهر.

برچسب ها: نیروی انتظامی استان مرکزی حسن مفخمی ساوه
ارسال نظر
آخرین اخبار