۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۴۵۴۶۰۳
علی عبادی، دبیرکل حزب مستقل کار  در انتخابات ریاست جمهوری  طی بیانه‌ای با اعلام حمایت از دکتر ملیحه بنانی، ایشان را کاندید حزب مستقل کار معرفی کرد.
کد خبر: ۶۰۸۳

یانیه دبیرکل حزب مستقل کار/ همه نگاه‌ها به دکتر ملیحه بنانی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی عبادی، دبیرکل حزب مستقل کار، در یک فایل صوتی منتشر شده گفت: با توجه به نقش آفرینی نیروهای کارگری و کارفرمایی و نیاز به تجدید تعاریف جدید در زمینه قانون کار و بحث‌های اقتصادی کشور این حزب در نظر گرفت در این دوره از انتخابات به صورت فعالانه شرکت نماید و با توجه به گزینه‌های که تاکنون مطرح شده‌اند و آقایان چهره‌هایی بودند که قبلاً امتحان خود را پس دادند، یکی از گزینه‌هایی که این حزب برای خودش قائل به انتخاب گردید و تفاوت داشتن با دیگر احزاب بود به همین دلیل، سرکار خانم دکتر ملیحه بنانی قائم مقام حزب مستقل کار  را به عنوان کاندید این حزب معرفی کردیم که بتواند با توجه به شناختی که در زمینه حقوق و مصالح کارگری، کارفرمایی و دیگر قوانین مرتبط با مسائل اقتصادی کشور می باشد، حضور فعالی داشته باشند و به عنوان کاندید این حزب معرفی می‌شوند.

لازم به ذکر است با اعلام شورای نگهبان مسئله جنسیت در قانون وجود ندارد و ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری مانعی ندارد با این حال تاکنون شورای نگهبان هیچ زنی را برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت نکرده است. اما زنان ایران هنوز امیدوارند که حق آنان در انتخابات ریاست جمهوری احقاق بشود و این در حالی است که جبهه اصلاحات هنوز به اجماع نرسیده است و اصولگرایان نیز تکلیفشان با خودشان و ترافیک نامزدهای متعددشان معلوم نیست. قطعا با تایید صلاحیت زنان در انتخابات ریاست جمهوری، همه نگاه‌ها در انتخابات آینده معطوف به کسی نیست جز دکتر ملیحه بنانی قائم مقام حزب مستقل کار،  آیا او در دقیقه ۹۰ احراز صلاحیت خواهد شد؟

برچسب ها: کاندیدا بیانیه حزب مستقل کار دبیرکل
ارسال نظر
آخرین اخبار