۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید: ۵۸۲۶۶
خدمات دهی ایستگاه‌های خطوط مترو تا ساعت ۲۲؛
زمان بهره‌برداری از ایستگاه‌های خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است و امکان حضور شهروندان و مسافران پس از این ساعت در ایستگاه‌های متروی تهران وجود ندارد.
کد خبر: ۶۲۷۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط شرکت بهره‌برداری متروی تهران نسبت به تصاویر «مترو خوابی» واکنش نشان داد. در روز‌های اخیر تصاویر و اخبار مربوط به خوابیدن برخی افراد بی‌خانمان در اتوبوس‌های شهری سوژه محافل خبری و افکار عمومی شد؛ در این راستا بسیاری از مسئولان شهری هم به این پدیده واکنش نشان دادند و نسخه‌هایی برای آن پیچیدند. 

اکنون با گذشت چند روز تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حاکی از خوابیدن ۲ شهروند روی صندلی‌های ایستگاه متروی انقلاب در خط ۴ است. 

تصاویر «مترو خوابی» واقعی است؟

شهر تهران، متروی تهران، ایستگاه مترو

مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در واکنش به عکس منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «مترو خوابی پدیده‌ای جدید در شهر تهران»، اعلام کرد: زمان بهره‌برداری از ایستگاه‌های خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است و امکان حضور شهروندان و مسافران پس از این ساعت در ایستگاه‌های متروی تهران وجود ندارد.

در زمان بهره‌برداری از مترو در اغلب ایستگاه‌های خطوط مترو به دلیل تردد بالای مسافران و شلوغی فضای ایستگاه‌ها امکان خوابیدن بر روی صندلی‌های سکو‌ها وجود ندارد.

همچنین سکوی ایستگاه‌های متروی تهران و حومه توسط دوربین‌های مداربسته به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود و در صورت مشاهده موضوعی خارج از عرف، مأموران ایستگاه در محل حضور پیدا کرده و تذکرات لازم را به این افراد خواهند داد.

مهدی شایسته‌اصل مدیرعامل شرکت متروی تهران نیز اعلام کرده که این عکس وصله ناجور به مترو است. ما معتقد هستیم تصویر ساختگی و هماهنگ شده است و ایستگاه انقلاب به عمد انتخاب کرده‌اند. / تسنیم

برچسب ها: ایستگاه مترو متروی تهران شهر تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار