۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۲۸۲۱۸۵
کبری رزاق زاده با حفظ سمت، به عنوان سرپرست جدید معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
کد خبر: ۶۳۹۰

کبری رزاق‌زاده سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط با صدور حکمی از سوی  دکتر سید احمدرضا علائی طباطبائی، ریس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کبری رزاق زاده با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست جدید معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران منصوب و از آقای حامد بی آزار در طول تصدی مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

در این حکم آمده است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی، با حفظ پست سازمانی به سمت "سرپرست معاونت امور نمایشگاهی" شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌گردید.
انتظار دارد با توجه به نقش و اهمیت این صنعت که یکی از حلقه های مهم ارتباط میان صنایع، کسب و کارها، متخصصان و تجار بوده و دارای نقشی محوری در اقتصاد کشور و موتور محرکه تولید و صادرات می باشد، با بهره گیری از تجارب پیشین، اهتمام و تلاش بی وقفه، مراعات اخلاق حسنه و مردم‌داری، شاهد نتایجی درخشان در به ثمر رساندن مأموریت های محوله باشیم.
موفقیت و بهروزی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
همچنین بدینوسیله از زحمات برادر بزرگوار جناب آقای حامد بی آزار در طول دوران تصدی مسئولیت سپاسگزاری و برای ایشان در سنگر جدید آرزوی دوام توفیق دارم.

پایگاه خبری تحلیلی خطوط این انتصاب را به خانم دکتر رزاق‌زاده  تبریک می‌گوید وابراز امیدواری می‌نماید با همکاری و تعامل بیشتر با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، صنایع، کسب و کارها، متخصصان و تجار شاهد نتایج درخشان در به ثمر رسیدن مأموریت‌های محوله به ایشان باشند.

برچسب ها: نمایشگاه بین المللی تهران کبری رزاق زاده صنایع کسب و کار انتصاب
ارسال نظر
آخرین اخبار