۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۷۴۰۲
پرستاران خواستار اجرای فرمان رهبری شدند؛
رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کردند و فرمودند: اصرار دارم در این دولت، وزارت بهداشت مسئله تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را دنبال و اجرا کند.
کد خبر: ۶۶۶۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط جامعه پرستاری به پاس قدردانی از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و توجه دادن مسئولان اجرایی برای رسیدگی به مطالبات پرستاران و تقویت جامعه پرستاری با شرکت در «پویش سپاس رهبرم» از ایشان قدردانی می کنند. 

بیانات ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در مراسم روز پرستار و تاکید دوباره ایشان بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، استانداردسازی تعداد نیروی پرستار و توجه به امنیت شغلی پرستاران بارقه‌های امید را در دل پرستاران برای رسیدگی به مطالبات آنان روشن کرد.

اکنون جامعه فهیم و قدرشناس پرستاری کشور با شرکت در «پویش سپاس رهبرم» که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری به آدرس www.ino.ir قرار گرفته است، مراتب قدردانی خود را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کند.

متن پویش سپاس رهبرم

بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع پرستاران بارقه‌های امید را در دل پرستاران زنده کرد. سخنانی که برای جامعه پرستاری بسیار ارزشمند و نشان دهنده شناخت دقیق ایشان از مسائل پرستاران است.

رهبر انقلاب به درستی مطالبه اصلی پرستاران را «تقویت جامعه پرستاری» اعلام کردند و فرمودند: قضیه کرونا نشان داد که اگر جامعه پرستاری تقویت نشود، در بزنگاه‌ها ضربه خواهیم خورد.

رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کردند و فرمودند: اصرار دارم در این دولت، وزارت بهداشت مسئله تعرفه‌گذاری را دنبال و اجرا کند و در ادامه بر لزوم استانداردسازی نسبت پرستار به تخت بیمارستانی و تأمین امنیت شغلی پرستاران اشاره کردند و فرمودند «نباید همچون کارگر فصلی» به پرستاران نگاه شود.

ما پرستاران و امضا کننده پویش «سپاس رهبرم» مواضع حکیمانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را در حمایت از پرستاران و توجه دادن مسئولان به خواسته‌های جامعه پرستاری، مایه افتخار خود می‌دانیم و از صمیم دل از ایشان سپاسگزاریم و از مسئولان دولت و مجلس انقلابی می‌خواهیم، به وظیفه خود برای اجرای فرمایشات معظم له اقدام کنند. در بودجه سال ۱۴۰۱ الزامات اجرای فرامین ایشان را در نظر بگیرند و بر خلاف گذشته اجازه غفلت و انحراف از فرمایشات رهبر انقلاب را ندهند. / مهر

برچسب ها: سازمان نظام پرستاری روز پرستار مقام معظم رهبری
ارسال نظر
آخرین اخبار