۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۵۲۹۸۶
با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات فلسطین، معاونت سیما تدارک ویژه‌ای را برای روز قدس امسال در نظر گرفته است.
کد خبر: ۶۷۳۹

تدارک ویژه سیما برای روز قدس سیما/ پوشش مراسم با بیش از 50 دوربین تلویزیونی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، معاونت سیما با همت مرکز تولید و فنی سیما و همکاری شبکه‌های سراسری، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را با بیش از ۵۰ دوربین تلویزیونی و اختصاص ۷ واحد سیار، ۵ واحد خودرو SNG و ۵ اویوست پوشش می‌دهد.

شبکه‌های سیما حماسه حضور مردم ایران در تهران و نقاط مختلف کشور را از ساعت ۹ صبح در قاب‌های متنوعی نمایش می‌دهند.
دوربین‌های شبکه‌های یک، دو، قرآن، افق، امید، کودک، سلامت و تهران به ترتیب با استقرار در دانشگاه تهران، تقاطع ابوریحان و انقلاب، چهارراه ولیعصر (عج)، میدان انقلاب و ضلع شرقی میدان، ضلع غربی میدان انقلاب، میدان فلسطین و تقاطع انقلاب و فلسطین، راهپیمایی روز قدس را به تصویر می‌کشند. همچنین پوشش راهپیمایی شهرستان‌های شهریار، ورامین و اسلامشهر از شبکه تهران پخش می‌شود.

همچنین شبکه یک با استقرار در دانشگاه تهران، اقامه نماز جمعه و خطبه‌ها را پوشش می‌دهد و برنامه زنده «ساعت به وقت قدس» با تبیین مسائل فلسطین و جبهه مقاومت با حضور مهمانان و کارشناسان، قهرمانان ملی و گروه‌های سرود ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد.

شبکه‌های سه و چهار نیز تصاویر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را به صورت چند قاب پخش می‌کنند.

«نسیم آوا» ویژه برنامه روز قدس شبکه نسیم است که از ساعت ۹ تا ۱۱ به پوشش زنده حضور مردم در راهپیمایی می‌پردازد.

گروه معارف شبکه تهران برنامه «لشگر قدس» ویژه راهپیمایی روز قدس را روی آنتن می‌برد. این برنامه از ساعت ۹ صبح تا قبل از اذان ظهر و عصر تماشایی خواهد شد و قرار است مجریان و هنرمندان شبکه تهران با حضور در جایگاه اختصاصی این شبکه واقع در خیابان انقلاب تقاطع فلسطین در مسیر راهپیمایی، حماسه حضور مردم را به صورت زنده و مستقیم به تصویر بکشد. همچنین پوشش گسترده راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران، بخشی دیگر از تدارک شبکه تهران سیما در روز قدس است.

شبکه قرآن و معارف سیما علاوه بر تهیه و پخش ویژه برنامه و میان برنامه‌های مختلف، راهپیمایی پرشور مردم تهران را در چهارراه ولیعصر (عج) به صورت زنده و مستقیم پوشش می‌دهد.

همچنین مجریان شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در بین اقشار مختلف مردم تصاویر زنده‌ای از حال و هوای این راهپیمایی باشکوه را مخابره خواهند کرد.

حضور پر شور مردم به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم نیز پوشش داده خواهد شد و گزارش‌های ارسالی خبرنگاران افتخاری شبکه، به روی آنتن خواهد رفت./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: روز قدس مراسم برنامه تلویزیونی
ارسال نظر
آخرین اخبار