۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۷۶۳۶۲
امیر سرتیپ «دادرس» گفت: عربده‌کشی‌های رژیم صهیونیستی به خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد و می‌بیند که اگر زمانی خشم ما گریبانگیرش شود، برای همیشه زمینگیر خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۶

امیر دادرس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم تحلیف و اختتامیه هفتمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش‌آموختگان درجه‌داری آموزشگاه‌های ارتش که صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز آموزش‌های درجه‌داری حضرت جوادالائمه نزاجا برگزار شد، با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، اظهار داشت: امروز عربده‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی می‌کند و ناله‌هایی که می‌زند به خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد و می‌بیند که اگر زمانی خشم ما گریبانگیرش شود، برای همیشه زمینگیر خواهد شد و این، همان عزتی است که خدا به ما داده است.

وی در ادامه با اشاره به درخواست غرب برای مذاکره با ایران گفت: کشور‌های بزرگ دنیا می‌آیند و پشت میز مذاکره با ما صحبت می‌کنند. این عزتی است که خداوند به برکت استقامت و ایستادگی ما داده است.

جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: به برکت وفاق ملی و با هم بودن و رهبری فرهیخته است که به این جایگاه دست یافته‌ایم./دفاع‌پرس.

 

 
برچسب ها: امیر دادرس محمدحسین دادرس ارتش آجا جانشین فرمانده تحلیف رزم مقدماتی ایران تهدید اسرائیل رژیم صهیونیستی نابودی اسرائیل
ارسال نظر
آخرین اخبار