۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۲۰۲۰
به گزارش گروه اقتصادی خطوط؛
بورس هفته پایانی مهر را با روند صعودی آغاز کرد این درحالیست که این بازار هفته گذشته را با سقوط ۲۱ هزار واحدی به پایان رسانده بود.
کد خبر: ۶۸۳

علی جعفری، کارشناس بازار سرمایه و بورس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خطوط در این خصوص گفت: رفتارهای هیجانی افراد مبتدی و ورود و خروج شان به این بازار و فعالیت خوب شرکت های بورسی در شرایط تحریمی و انتشار اخبار مثبت از وین همگی در صعود بورس تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی بهترین بازار برای سرمایه گذاری بورس است، اظهار کرد: اخیرا اخبار در حوزه ارزهای دیجیتال و رمزارزها بسیار زیاد شده که باید عرض کنم اگر این بازار برای سرمایه گذاری بازار خوبی است پس چرا دولت ها در آن سرمایه گذاری نمی کنند؟

بازار سرمایه هنوز به ثبات نرسیده

این کارشناس بازار سرمایه و بورس با بیان اینکه به نظر می رسد شرایط این هفته بازار مثبت باشد، گفت: پیش بینی بنده برای هفته جاری این است که فراز و نشیب های زیادی در بورس وجود دارد، ولی نمی توان این قطعیت را داد که بازار یکپارچه سبز یا قرمز خواهد شد زیرا بازار سرمایه هنوز به ثبات نرسیده و اگر مجددا شاخص کل سقوط کند بازگشت به شرایط عادی سخت تر خواهد بود.

جعفری در پایان گفت: شرایط موجود بورس به تصمیمات کلان اقتصادی وابسته است چنانچه وضعیت کلان اقتصادی باثبات شود قطعا بورس نیز شرایط بهتری را شاهد خواهد بود.

پایان پیام/

ارسال نظر
آخرین اخبار