۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۶۹۷۴۴۴
دریافت شهریه مدارس غیردولتی بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن «شهریه» در مدارس و مراکز «ممنوع» است.
کد خبر: ۶۹۷۸
ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال ۱۴۰۱ شروع شد / انتقال شهریه از طریق کارت ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن «شهریه» در مدارس و مراکز «ممنوع» است.

سعید صالح از امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و اظهار کرد: توجه به این نکته لازم است که تا زمان ابلاغ شهریه جدید، ملاک دریافت شهریه سال آتی به صورت علی‌الحساب، شهریه سال جاری است.

وی افزود: هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت‌ها  درج می‌شود و اولیاء می‌توانند از آن مطلع شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت‌نام‌ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه شهریه مصوب آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان نیز در پوستری در آموزشگاه نصب می‌شود گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن شهریه در مدارس و مراکز ممنوع است.

صالح تاکید کرد: خانواده‌ها در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را در سامانه مشارکت‌ها ثبت کنند تا بررسی شود.

وی همچنین درباره روند نظارت‌ها بر عملکرد مدارس در حین ثبت نام‌ها و برخورد با تخلفات شهریه‌ای و سایر تخلفات گفت: ۱۱ مدرسه غیردولتی و هفت آموزشگاه کنکور و زبان خارجی مرتکب تخلف شده بودند که تعطیل شدند. همچنین ۲۲ مدرسه و مرکز از یک تا سه سال تعطیل شدند. شش مدیر مدرسه متخلف عزل و ۴۱ مدیر نیز توبیخ کتبی گرفتند. / ایسنا

برچسب ها: ثبت نام مدارس غیرانتفاعی مدارس غیردولتی
ارسال نظر
آخرین اخبار