۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۳۵۰۰۲۰
در هفته‌ای که گذشت سینماها میزبان ۲۱۳ هزار مخاطب بودند و فیلم‌های «تمساح خونی»، «پرویز خان» و «بی‌بدن» صدرنشین گیشه سینما‌ها شدند.
کد خبر: ۷۱۶۴

سینماها میزبان ۲۱۳ هزار مخاطب / «تمساح خونی» صدرنشین فروش‌ سینما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سینمای ایران در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۳۰۶ هزار مخاطب بود که توانست ۱۸ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۲۰ هزار بلیط به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم کمدی «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۳۸ هزار مخاطب شد و توانست ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «پرویزخان» به تهیه‌کنندگی عطاپناهی در هفته گذشته توانست با فروش ۱۵ هزار بلیط به ارزش ۹۲۵ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار بگیرد.

فیلم «آپاراتچی» در هفته گذشته با فروش ۱۲ هزار بلیط به ارزش ۶۵۲ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«نوروز» به کارگردانی سهیل موفق با فروش ۱۵ هزار بلیط به ارزش ۳۶۱ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سینما گیشه فیلم سینمایی
ارسال نظر
آخرین اخبار