۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۱۹۹۵۹۹
با آغاز سال نو، بازار کنسرت‌های بهاری نه تنها در پایتخت بلکه در چند شهر کشور داغ شده است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.
کد خبر: ۷۲۳۶

آغاز کنسرت‌های بهاری از 2 روز دیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با آغاز فصل بهار و سال نو و تعطیلات این ایام، بازار کنسرت‌های نوروزی داغ شده است و برخی از هنرمندان به اجرای کنسرت می‌پردازند. 

در ادامه، به معرفی این کنسرت‌ها اشاره می‌کنیم.

هتل اسپیناس پالاس

علیرضا قربانی، خواننده نامدار کشور در روز‌های جمعه ۳ و سه‌شنبه ۷ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ در روز چهارشنبه ۸ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به اجرا خواهد پرداخت.

تهران ـ سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران نیز از روز جمعه میزبان چند خواننده پاپ خواهد بود.

علیرضا طلیسچی در روز جمعه ۳ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، بهنام بانی در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، مهدی احمدوند در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، امید حاجیلی در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، حامیم در سه‌شنبه ۷ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲:۱۵ و همچنین، مسعود صادقلو در روز چهارشنبه ۸ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

سالن همایش‌های برج میلاد 

عده‌ای دیگر از خوانندگان جوان کشور نیز، در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهند رفت.

بهنام بانی در روز جمعه ۳ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، آرون افشار در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، احسان یاسین در روز‌های یکشنبه ۵ و دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۱۹:۳۰، سهراب پاکزاد در روز سه‌شنبه ۷ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ و همچنین، آرش و مسیح در روز چهارشنبه ۸ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برای علاقه‌مندان خود اجرا می‌کنند.

گفتنی است که دیگر شهر‌های ایران نیز، میزبان خوانندگان و علاقه‌مندان به موسیقی هستند و اجرا‌ها در آن جا ادامه خواهد داشت.

بندر انزلی / سالن منطقه آزاد انزلی

رضا بهرام در روز پنجشنبه ۲ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن منطقه آزاد انزلی به اجرای کنسرت می‌پردازد.

علیرضا طلیسچی در روز شنبه ۴ فروردین در ساعت ۲۲، رضا صادقی در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، آرمین زارعی در روز دوشنبه ۰۶ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، هوروش در روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۱۹ و امیرعباس گلاب در روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ برای هواداران خود روی صحنه می‌روند.

رشت
شهر رشت هم در این ایام تعطیلات، میزبان دیگر خواننده‌های کشور خواهد بود. 

مجید رضوی در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار مجلل رشت، گرشا رضایی در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار مرکزی، ناصر وحدتی در روز یکشنبه ۵ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ در تالار مرکزی، ماکان در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار گلستان، مصطفی راغب در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن vip تالار مرکزی رشت، مهدی احمدوند در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن مجلل و مسعود صادقلو در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار گلستان به برگزاری کنسرت خواهند پرداخت.

فومن 
آرش و مسیح از دیگر خواننده‌های نسل جوان کشور هستند که در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن پایتخت فومن روی صحنه می‌روند.

لاهیجان 
سهراب پاکزاد در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن میزبان و رضا صادقی در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن میزبان اجرا خواهند داشت.

جزیره کیش / رویال‌هال پانوراما

مسیح و آرش در روز پنجشنبه ۲ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ و جمعه ۳ فروردین ساعت ۱ بامداد، حامیم در روز جمعه ۳ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، گرشا رضایی در روز یکشنبه ۵ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، مجید رضوی در روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، رضا صادقی در روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ به اجرای موسیقی می‌پردازند.

کنسرت‌هال مریم

فرزاد فرزین در روز چهارشنبه ۱ فروردین ساعت ۰۰:۳۰، مجید رضوی در روز‌های پنجشنبه ۲ و جمعه ۳ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، آرمین زارعی در روز شنبه ۴ فروردین ساعت ۱ بامداد، رضا بهرام در روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۱ بامداد، علیرضا طلیسچی در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، حامیم در روز جمعه ۸ فروردین ساعت ساعت ۲۲:۳۰ و مسیح و آرش در روز پنجشنبه ۹ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ کنسرت برگزار می‌کنند.

تالار شهر

بهنام بانی، تنها خواننده‌ای است که در بامداد یکشنبه ۵ فروردین در تالار شهر روی صحنه خواهد رفت.

جزیره قشم/ سالن نمایشگاه 

مهدی احمدوند در روز پنجشنبه ۲ فروردین ساعت ۲۳:۳۰، ماکان در روز جمعه ۳ فروردین ساعت ۲۳:۳۰، سهراب پاکزاد در روز شنبه ۴ فروردین ساعت ۲۳:۳۰، علیرضا طلیسچی در روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۲۳، گرشا رضایی در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۲۳ و مجید رضوی در روز ​​​​​​چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۳:۳۰ به اجرا خواهند پرداخت./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: کنسرت‌ برگزاری کنسرت
ارسال نظر
آخرین اخبار