۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۱۶۷۷۳۹
هشتمین حراج سکه طلا در اولین روز از آخرین هفته سال برگزار شد و در مجموع بیش از ۱۶ هزار قطعه سکه تمام، نیم و ربع به متقاضیان با نرخ پیشنهادی در حراج رسید. این در حالی است که نرخ دلار آزاد به ۶۰ هزار تومان رسید!
کد خبر: ۷۳۴۳

حراج سکه تمام سه میلیون زیر نرخ بازار تهران/ بیش از ۳۴۰ میلیارد نقدینگی به حساب مرکز مبادله ایران واریز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، روز شنبه ۲۶ اسفندماه، هشتمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، برگزار شد و با تخصیص ۷۴۹۹ ربع سکه و ۳۷۷۵ نیم سکه و ۵۰۵۶ تمام سکه به پایان رسید.

بنابراین، در این حراج از مجموع ۹۳۷۴ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۴۹۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. این در حالی است که در بازار امروز تهران، قیمت ربع سکه ۱۳ میلیون و ۷۵۰ میلیون تومان بود.

همچنین از مجموع ۴۱۰۸ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۳۷۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان تخصیص داده شد. این در شرایطی است که بهای نیم سکه در بازار تهران، ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به نرخ حراج، حدود ۳ میلیون تومان تفاوت دارد.

در حراج سکه تمام نیز از مجموع ۶۵۷۷ قطعه سکه ثبت سفارش شده، ۵۰۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۳۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است. نرخ کشف شده در حراج سکه تمام نشان می‌دهد که این نرخ نسبت به بازار آزاد، بیش از سه میلیون تومان ارزان‌تر است، چون امروز نرخ سکه امامی در بازار تهران، ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

حراج ۱۵۰ شمش طلا

پانزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۱۵۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید؛ بنابراین؛ دیروز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، شاهد معامله ۱۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵  بود. طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا ۱۸۲ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده در این روز، ۴ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان  به ثبت رسید./ تابناک

برچسب ها: حراج سکه مرکز مبادلات ارزی
ارسال نظر
آخرین اخبار