۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۵۵۸۱۹۱
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: باید زیرساخت های پدافند غیر عامل در بودجه نیز مورد توجه قرار گیرد تا این امکان برای آنها فراهم شود که بتوانند آمادگی خود را در برابر تهاجمات نوین دشمن حفظ کنند.
کد خبر: ۷۳۷۰

پدافند غیر عامل باید متناسب با تهدیدات از نظر فنی پیشرفت کند/با حمله سایبری به جایگاه‌های توزیع سوخت این مهم بیشتر درک شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، محمد صفری گفت: پدافند غیر عامل باید متناسب با تهدیدات از نظر فنی پیشرفت کند و خود را به روز نگه دارد و همواره آماده مقابله با تهاجم دشمن باشد، لذا لازم است از نظر فنی و امکاناتی توسعه یابد و به سطحی برسد که دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر موضوع کارت سوخت و خروج پمپ بنزین‌ها از چرخه خدمت رسانی نباشیم.

وی افزود:استفاده از دانش روز و ظرفیت مهندسان و نیازمند توسعه مالی و فنی به طور همزمان است و باید زیرساخت‌های پدافند غیر عامل در بودجه نیز مورد توجه قرار گیرد تا این امکان برای آن‌ها فراهم شود تا بتوانند آمادگی خود را در برابر تهاجمات نوین دشمن حفظ کنند.

دستگاه‌ها و سازمان‌های حیاتی کشور با پدافند هماهنگ باشند

نماینده رودسر و املش در مجلس تصریح کرد:اهمیت پدافند غیرعامل، مصون‌سازی و کاهش آسیب‌ها است، که با حمله سایبری به جایگاه‌های توزیع سوخت بیشتر درک شد و این حمله می‌توانست ابعاد بزرگتری هم داشته باشد و قرارگاه‌های زیستی، شیمیایی و پرتوی پدافند غیر عامل باید در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با انواع تهدید‌ها قرار داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:آنچه که مهم است به روز بودن و سرعت عمل پیش از وقوع و جلوگیری از گسترش آسیب  پس از حمله است و در عین حال باید دستگاه‌ها و سازمان‌های مهم و حیاتی کشور نیز در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده باشند و با سازمان پدافند هماهنگ باشند تا در مواقع خطر در مسیر خدمت رسانی خللی ایجاد نشود./خانه ملت.

پایان پیام.

برچسب ها: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پدافند غیر عامل محمد صفری
ارسال نظر
آخرین اخبار