۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۴۱۹۸۰۲
با نوشتن کتاب، مقاله و کار فرهنگی؛
همسر رئیس دولت سیزدهم در چهارمین نشست گفتمان تحول با بیان اینکه عدالت باید در زندگی اجتماعی دیده شود، گفت: قفل عدالت در دولت مردمی شکسته می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۶

دختر ایرانی را به رخ دیگر کشور‌ها بکشیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از یاران امروز، چهارمین نشست گفتمان تحول و عدالت و معنویت در دولت سیزدهم به میزبانی حوزه علمیه جامعه الزهرا قم و با حضور علما، اساتید حوزه و دانشگاه و محققین و دلسوزان انقلاب برگزار شد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص گفتمان عدالت اجتماعی در دولت سیزدهم خاطرنشان گفت: دولت سیزدهم در زمینه عدالت اجتماعی تحول بزرگی را آغاز کرده و مصمم است تا این قفل بی عدالتی در گذشته شکسته شود.
خانم دکتر علم الهدی افزود: خوشبختانه علما و اساتید حوزه و دانشگاه به میدان آمدند تا برای اجرای عدالت راهکار ارائه و به دولت کمک کنند و رئیس جمهور هم اعتقاد راسخی به این روند دارند.
استاد دانشگاه شهید بهشتی یادآور شد: از رسانه‌های مردمی، انقلابی، خودجوش و همسو با ملت می‌خواهم بیشتر این راهکار‌ها و موضوعات مطرح شده را تبیین کنند. تا نتایج درخشان آن را در جامعه ببینیم.
علم الهدی در مورد جایگاه دختر ایرانی اضافه کرد: دختر ایرانی جایگاه والایی در میان دیگر کشور‌ها دارد و وظیفه تک تک ما این است که خصوصیات و ویژگی‌های دختر ایرانی را با نوشتن کتاب، مقاله و کار فرهنگی به رخ دیگر کشور‌ها که از دختر موضوعات دیگر می‌سازند، بکشیم.

عدالت باید در زندگی اجتماعی دیده شود

وی افزود: وظیفه نخبگان فرهنگی، علمی، حوزوی و دانشگاهی تشکیل کارگروهی برای اجرای این روند است و قطعا دولت هم به این موضوع ورود و کمک خواهد کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه اضافه کرد: حوزه‌های علمیه باید از متن اصیل دین، معنویت را برای جامعه امروز تفسیر کنند.
علم الهدی تاکید کرد: رییس جمهور به جد دنبال اجرای عدالت و تحول در تمامی زمینه هاست که انشالله به لطف خداوند و حمایت مردم این قفل در حال شکستن است.
وی در پایان گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند و معتقد است عدالت باید در زندگی اجتماعی دیده شود.

برچسب ها: دختر ایرانی کشورها کتاب مقاله کار فرهنگی عدالت آموزشی عدالت اجتماعی زندگی اجتماعی
ارسال نظر
سیده زینب
۰۰:۱۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
بسیار عالی
آخرین اخبار