۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۳۷۵۰۵
پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی فروردین ۱۴۰۳ در پکن برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۵

شرکت‌های دانش‌بنیان راهی بزرگترین نمایشگاه نفت و گاز می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی فروردین 1403 در پکن برپا می‌شود.

بزرگترین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی جهان (CIPPE 2024) با حضور فعالان این صنعت از ٦٥ کشور مختلف از 6 تا 8 فروردین 1403 در پکن برگزار می‌شود. 

فرآورده‌های نفتی، تجهیزات نفت، پتروشیمی، تجهیزات تولید بنزین، ماشین‌آلات و ابزار پردازش نفت، فناوری‌های‌های نفت، تولید، ساخت، تعمیر و نگهداری تجهیزات نفت و گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر، سایر محصولات و خدمات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، محورهای اصلی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین هستند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ,

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه 9 اسفند 1402 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09120681433 و  021-86037622 (شرکت دکوپاژ) تماس حاصل کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است./ تسنیم

برچسب ها: شرکت دانش بنیان نفت و گاز نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار