۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۶۶۲۴۴
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فروش ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این‌که در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۷۸۶ هزار و۵۴۷ ریال در سراسر کشور به فروش رسیده، گفت: ۲۴ هزار و ۹۲۴ سفارش کتاب از سوی مردم ثبت شده است که از این تعداد صد هزار و ۷۸ سفارش کتاب از سوی ناشران حاضر در این نمایشگاه ارسال شده و ۱۴ هزار و ۸۴۶ سفارش در انتظار ارسال است.

وی با تاکید بر این‌که تغییری در میزان و مبلغ تعرفه‌های پستی برای ارسال کتاب از سوی ناشران صورت نگرفته است افزود: حمل‌ونقل پستی بسته‌های با قیمت فاکتور کمتر از ۵۰ هزار تومان برای ناشران رایگان است و برای بسته‌های تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ هفت هزار تومان دریافت می‌شود. همچنین کرایه پستی بسته‌های با وزن بیش از دو کیلوگرم شامل تخفیف ۱۰ درصدی خواهد بود./مهر.

فروش ۱۳۰ هزار نسخه در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ به مدت هشت روز ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران علی رمضانی نمایشگاه کتاب تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار