۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۷۷۸۱۹۰
نامه سرگشاده فرماندار سابق خلخال به نایب رئیس سابق مجلس یازدهم:
انتشار محتوای کلیپ سخنرانی جنابعالی در جمع مردم اردبیل و اصرار به انتقال آب رودخانه قزل اوزن به دشت اردبیل آخرین میخ به باور مردم خلخال و کوثر بود که تمام آنچه را یقین کرده بودند را رشته کرد و امیدهای نقش بسته در اعماق وجود تک تک اهالی جنوب استان را به یاس مبدل نمود.
کد خبر: ۷۸۴۵

قطره‌ای از آب رودخانه قزل اوزن به خارج ازحوضه آبریز آن منتقل نخواهد شد!

به برکت جنابعالی حق آبه سد کوثر گروگان گرفته شد/ چه فکر می کردیم چه شد!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نامه سرگشاده فرماندار سابق خلخال به نایب رئیس سابق مجلس یازدهم را در ادامه می‌خوانید:

انتشار فیلم سخنرانی جنابعالی در ارتباط با انتقال آب رودخانه قزل اوزن به دشت اردبیل و اشاره به اینکه اگر سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همراهی نکنند به تنهایی موضوع انتقال آب را پیگیری و محقق خواهید کرد. نیات قلبی شما را عیان و بر ملا کرد .

《ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم 》

جناب آقای دکتر نیک زادنماینده محترم مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین سلام و علیکم؛

جنابعالی بواسطه مسئولیت های که در ارکان حاکمیت داشتید باعث و بانی اجرایی پروژه های توسعه‌ای در شهرستان اردبیل ، نیر و نمین و سرعین بودید در چهار سال گذشته هم با رای مردم درکرسی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نقش اساسی در تحولات کشور ایفا نمودید. مردم خلخال و کوثر همراه و همگام با مردم حوزه انتخابیه اردبیل و ... از اینکه یکی از فرزندان برومند استان توانسته تا این سطح در رده های مدیریتی رشد یافته و بدرخشد و مورد وثوق مردم و حاکمیت قرار گیرد از اعماق وجود خود خرسند و ذوق زده بودند . ولی انتظار می رفت بعنوان یک شخصیت ملی به خصوص در جایگاه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی فراتر از نماینده شهرستان های اردبیل، نیر و نمین و سرعین عمل می نمودید . انتشار فیلم سخنرانی جنابعالی در ارتباط با انتقال آب رودخانه قزل اوزن به دشت اردبیل و اشاره به اینکه اگر سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همراهی نکنند به تنهایی موضوع انتقال آب را پیگیری و محقق خواهید کرد. نیات قلبی شما را عیان و بر ملا کرد .چه فکر می کردیم چه شد !!!

تصور می کردیم آقای دکتر نیک زاد به عنوان فرزند سبلان که خود در کسوت وزیر راه و شهرسازی و استاندار و مدیر اجرایی در استان اردبیل از عمق مشکلات و معضلات استان بخصوص شهرستان های خلخال و کوثر با خبر بوده و هست. با حضور در راس هرم قدرت و ارکان تصمیم گیری کشور ان شاءالله با همکاری و همیاری دیگر نمایندگان استان دست در دست هم کل استان به ویژه خلخال و کوثر را به جهت موقعیت جغرافیایی ممتاز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهند داد .برعکس در ۴ سال گذشته به برکت جنابعالی و سایر نمایندگان استان حق آبه سد کوثر کاهش و پایاب آن بلاتکلیف رها شد به عبارت درست تر به گروگان گرفته شد، سد شهید پستی و سدهای معیشتی و مطالعات منابع آبی دو شهرستان متوقف و پروژه های مهم و اساسی دو شهرستان از جمله : محور خلخال- کلور - درام ، کمر بندی شهر خلخال و شهرک صنعتی گزاز و .. تعطیل و نفس ها به شمارش افتاده است.

مطمئن باشید در تایید فرمایشات اخیر جناب آقای دکتر سید حسن عاملی امام جمعه و نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان اردبیل و با درایت و همت و یکپارچگی مردم شهرستان های خلخال و کوثر قطره ی از آب رودخانه قزل اوزن به خارج ازحوضه آبریز آن منتقل نخواهد شد.

انتشار محتوای کلیپ سخنرانی جنابعالی در جمع مردم اردبیل و اصرار به انتقال آب رودخانه قزل اوزن به دشت اردبیل آخرین میخ به باور مردم خلخال و کوثر بود که تمام آنچه را یقین کرده بودند را رشته کرد و امیدهای نقش بسته در اعماق وجود تک تک اهالی جنوب استان را به یاس مبدل نمود . جناب آقای دکتر نیک زاد ای کاش در جایگاه یک شخصیت ملی از فرصت طلایی پیش آمده برای توسعه کل استان استفاده می کردید و در تاریخ و خاطرات مردمان با فرهنگ و قدردان شهرستان های خلخال و کوثر با همان شکل و شمایل که در تصوراتشان بود می ماندید. افسوس همه چیز را به هم ریختید و آن اعتماد و اطمینان دیگر وجود ندارد و مردم جنوب استان با بدبینی و در عین حال تیزبینانه رفتار منافقانه مدیران بومی و نامحرم استان را رصد و متناسب با آن عکس العمل نشان خواهد داد. مطمئن باشید در تایید فرمایشات اخیر جناب آقای دکتر سید حسن عاملی امام جمعه و نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان اردبیل و با درایت و همت و یکپارچگی مردم شهرستان های خلخال و کوثر قطره ی از آب رودخانه قزل اوزن به خارج ازحوضه آبریز آن منتقل نخواهد شد.

 فریدون بابایی

برچسب ها: خلخال حق آبه انتشار فیلم انتقال آب رودخانه قزل اوزن نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دشت اردبیل فریدون بابایی فرمانداری فرماندار سابق خلخال آخرین وضعیت نمایندگان استان اردبیل
ارسال نظر
آخرین اخبار