۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید: ۲۲۹۸۳۸
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد:
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ضرورت نظارت واحدهای حقوقی بر کلیه مراحل قراردادهای مالی تاکید کرد: همه ارکان موسسه نسبت به حفاظت از دارایی‌های فرهنگیان وظیفه و تعهد دارند،لذا ضمن حل پرونده‌های سنواتی به نفع اعضای صندوق باید از ایجاد پرونده‌های جدید جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۷۹۳۰

پیشگیری از ایجاد پرونده قضایی در موسسه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر محسن احمدی در همایش توانمندسازی و ارتقای دانش و مهارت کارشناسان و مدیران واحد حقوقی و قراردادهای موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در اردوگاه شهید باهنر ضمن تسلیت شهادت حضرت زینب (س) به عنوان اسوه صبر و تقوی و نقش‌آفرین واقعه کربلا و با تهنیت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد حضرت امام و شهدا را گرامی می‌داریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و متولیان برگزاری این همایش تصریح کرد: با کسب آمار و اطلاعات موسسه در حوزه حقوقی متوجه شدم که خوشبختانه حرکت ارزشمندی از سوی هیات مدیره موسسه در دوره جدید صورت گرفته و اقدامات خوب و شایسته‌ای در حوزه حقوقی انجام شده است.

مدیرعامل صندوق افزود تعدادی از پرونده های حقوقی سنواتی موسسه منجر به صدور رای در محاکم قضایی شده و مابقی نیز در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: ارتباط و تعامل مناسب با دستگاه قضایی و بهره‌گیری از دانش روز و وکلای خوب می‌تواند به برنده شدن صندوق در پرونده‌های حقوق کمک کند زیرا وظیفه داریم به هر نحو ممکن از اموال فرهنگیان حفاظت کنیم.

مدیرعامل صندوق تصریح کرد: خوشبختانه این اقدام در شورای حقوقی موسسه و مجموعه تخصصی شروع شده است و هر روز بالنده‌تر می‌شود و این امید را به وجود می‌آورد که بتوانیم در آینده نزدیک با نظم بخشیدن به فعالیت‌ها، به وضعیت حقوقی موسسه سروسامان بدهیم.

وی اظهار داشت: در گام اول به سمت پیشگیری از ایجاد پرونده قضایی برویم و اینجاست که نقش واحدهای حقوقی کاملا برجسته است و اهمیت ویژه دارد. اگر گام به گام در آغاز هر قراردادی در مجموعه موسسه، واحد حقوقی نظارت داشته و هماهنگی تنگاتنگی با بقیه بخش‌ها داشته باشد یقینا خیلی از این مباحث و مشکلات بوجود نمی‌آید.

دکتر احمدی بیان کرد: در گام بعدی باید پرونده‌های سنواتی را با جدیت دنبال کرد و به گونه‌ای ورود کنیم که به نفع اعضای صندوق رای بگیریم و دستیابی به چنین نتیجه‌ای نیازمند ارتباط مناسب با محاکم قضایی و بهره‌گیری از دانش روز است که ما مصمم به پیشبرد امور حقوقی صندوق و شرکت‌های تابعه در همین مسیر هستیم.

مدیرعامل موسسه با بیان اینکه اعضای هیات مدیره صندوق امانتدار امانتی هستند که به آنان سپرده شده است گفت: باید برای غلبه بر چالش‌ها، برنامه‌ریزی منسجم داشته باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از بانیان و متولیان برگزاری همایش ابراز امیدواری کرد از این همایش نتایج ملموسی در حوزه مباحث حقوقی استخراج شود که به برنامه‌ریزی منجسمی برای تحقق سیاست‌های هیات مدیره منجر شود.

برچسب ها: صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان پرونده قضایی
ارسال نظر
آخرین اخبار