۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۸۵۳۱
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی با حضور وزیر علوم و مسئولان وزارت بهداشت در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۹

طرحی الحاق بخش آموزش پزشکی از وزارت بهداشت به وزارت علوم برسی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، احمد نادری   در تشریح نشست روز (سه‌شنبه ۵ بهمن) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تصریح کرد: دراین نشست  بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، معاونانش، مسئولان وزارت بهداشت، مهمانانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان موافق جدی این طرح مطالب خود را در نشست امروز کمیسیون مطرح کرد، افزود: وزیر علوم به دلیل شرکت در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی زودتر جلسه را ترک کرد، ولی مدافع جدی این طرح بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که خود طراح طرح مذکور است، اضافه کرد: این موضوع در ابعاد مختلف مورد بحثکارشناسی قرار گرفت، ولی در نهایت با توجه به اینکه عدد لازم برای اخذ رأی را نداشتیم، رأی گیری به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

/خانه ملت.

برچسب ها: کمیسیون آموزش وزارت بهداشت
ارسال نظر
آخرین اخبار