۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۴۲۸۶۱۴
فیلم کوتاه مفهومی "حال" با مدت زمان ۱۰ دقیقه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد قربانپور به مرحله پایانی تولید رسید.
کد خبر: ۸۰۷۶

فیلم کوتاه

به گزارش اردشیر اردلان، خبرنگار پایگاه خبری، تحلیلی خطوط - فیلم کوتاه مفهومی "حال" با مدت زمان ۱۰ دقیقه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد قربانپور به مرحله پایانی تولید رسید. فیلم کوتاه "حال" یک فیلم پُست مدرن و در سبک سورئالیسم و در ژانر رازآلود، هیجانی و اکشن است.

هانیه حق جو مدیر برنامه ریزی این فیلم کوتاه با اعلام این خبر افزود: فیلم کوتاه "حال" روایت فردی است که باید در زمان حال بهترین تصمیم را بگیرد. او در ثانیه های پیش رویش می تواند زندگی خود را نابود کند و یا به زندگی خود ادامه دهد. نقش اول داستان هر حرکتی که به انجام برساند بخاطر تصمیمی است که در ثانیه های پیش گرفته است. پیام این فیلم اینست که ارزش زمان به ثانیه های است که از دست رفته است نه ثانیه های پیش رویمان و اینکه زمان هرگز برای هیچکس و هیچ چیز نمی ایستد.

فیلم کوتاه

ایشان یادآور شد: فیلم کوتاه "حال" تکمیل کننده فیلم کوتاه "دام" ساخته قبلی فرهاد قربان پور است. فیلم برداری این فیلم کوتاه در استان البرز - کرج پایان پذیرفته است. فرهاد قربان پور نویسنده، کارگردان و تهیه کننده و سارا پورعلی، میکائیل آذرپور، ناصر صفایی، میلاد آزاد، شهرام شجاعی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
در ادامه فرهاد قربانپور کارگردان فیلم کوتاه "حال" نیز با ابراز مسرت از اتمام رضایت بخش ساخت فیلم کوتاه "حال" و تشکر از همگی عوامل دخیل در ساخت این فیلم کوتاه گفت: پروردگار را سپاسگزارم که به من روحی تسخیرناپذیر ارزانی بخشید و خدا شکر که در کنار دوستان و همکاران عزیزم موفق شدیم تا پروژه ای دیگر را با موفقیت به اتمام برسانیم.

وی در عین حال از پیش تولید پنجمین ساخته فیلم کوتاه جدید خود تحت عنوان "خاک" خبر داد و افزود: این فیلم کوتاه جدید در اسفندماه ۱۴۰۲ در شمال کشور تولید می‌شود. مدت زمان آن ۱۰ دقیقه خواهد بود و سبک آن سورئالیسم است و در ژانر سایکولوژیکال، ملودرام، انگیزشی می باشد. محوریت اصلی فیلم کوتاه "خاک" به موضوع کتاب و کتابخوانی اشاره دارد، با این پیام که برای دیدن ستارگان هرگز به آسمان ها نگاه نکن، آنها زیر خروارها خاک نهفته اند.

فیلم کوتاه

شایان ذکر است عوامل ساخت فیلم کوتاه "حال" به این ترتیب از سوی مدیر برنامه ریزی آن اعلام گردید: نویسنده و کارگردان: فرهاد قربانپور/تهیه کننده: فرهاد قربانپور/مدیر تولید و دستیار یک کارگردان: ابوطالب نوری/دستیار مدیر تولید : واحد جهانمهر/بازیگردان و بدلکار: رزگار فیض الهی/مدیر فیلمبرداری: فرشاد جهانشیری/دستیار فیلمبردار و نور: سجاد وردی زاده/دستیار فیلمبردار و نور : رضا خلاقی/دستیار فیلمبردار و نور :ابوالفضل نصیروند/مدیر برنامه ریزی و عکاس : هانیه حق جو/صدابردار: آرمین فامیل صیف/دستیار صدابردار : علی حسینی/آهنگساز: حسین بشارتی/طراح لباس : آرزو موگوئی/دستیار طراح لباس: یگانه تقوی/مدیر صحنه: نوید بهنیایی/دستیار صحنه: غفور اسماعیلی/منشی صحنه: مریم عابد/گریمور: مهدیه پور اسماعیل/دستیار گریم : حسن مهربان/تدوین و جلوه ویژه: فرهاد قربانپور/مدیر تدارکات : محمد احمدی/دستیار تدارکات : مهدی عسگری/بازیگران: سارا پور علی - میکائیل آذرپور - ناصر صفایی - میلاد آزاد_شهرام شجاعی

فیلم کوتاه

برچسب ها: فیلم کوتاه تولید فیلم
ارسال نظر
آخرین اخبار