۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۵۴۲۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان وام ازدواج در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: مردم مطمئن باشند که در لایحه بودجه، اعتبارات آن پیش بینی خواهد شد و پیشنهاد ما ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات وام ازدواج است.
کد خبر: ۸۲۳۹

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خطوط» با اشاره به میزان وام ازدواج در لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از خانواده که جزو قوانین مهم و مورد تاکید مجلس است ۱۲ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است، اما ۲۷ هزار میلیارد تومان برای اجرایی سازی این قانون کسری خواهیم داشت که در کمیسیون تلفیق درحال پیگیری است.
او ادامه داد: وام ازدواج به عنوان ضرورت انکار ناپذیر مورد تاکید دولت و مجلس است و مردم مطمئن باشند که در لایحه بودجه اعتبارات آن پیش بینی خواهد شد و پیشنهاد ما ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات وام ازدواج است که امیدواریم تصویب شود.

تضامین تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون با دستور رئیس جمهور تامین می‌شود


راستینه اظهار داشت: الان با دستور رئیس جمهور و وزارت اقتصاد، تضامین تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون از محل اعتبار سنجی تامین می‌شود و ۱۵۰ میلیون تومان وام ازدواج هم اگر تصویب شود، با دولت در خصوص تضامین وارد مذاکره خواهیم شد، زیرا باید در جهت تسهیل ازدواج جوانان گام برداریم.

برچسب ها: وام ازدواج تسهیلات بانکی رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۱ ازدواج
ارسال نظر
آخرین اخبار