۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۰۶۴۴
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال خبرنگار، مبنی بر اینکه با توجه به افزایش تعرفه‌های اینترنت چه برنامه‌ای برای تسهیل استفاده از این خدمات برای قشر ضعیف دارید، پاسخ داد: سال آینده در این زمینه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۳۰۹

واکنش وزیر ارتباطات به رایگان کردن اینترنت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چندی پیش تعرفه‌های اینترنت ۳۴ درصد افزایش پیدا کرد و وزیر ارتباطات نیز به عنوان یکی از مدافعین اجرای این طرح ضمن تاکید بر رقم ۳۰ درصد برای افزایش تعرفه‌ها، توجیه‌های متعددی برای اعمال این تصمیم بیان کرد.  

عیسی زارع‌پور، نیز مطابق عادت معمول خود با کلی‌گویی پاسخ داد: پس از افزایش تعرفه‌های اینترنت، قرار شد ۱۲ گیگ اینترنت داخلی و یا مطابق آن ۵ گیگ اینترنت خارجی به مردم ایران تعلق گیرد. درباره ارائه اینترنت رایگان به قشر‌های ضعیف جامعه نیز سال آینده برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش‌، این اولین باری نیست که عیسی‌زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به کلی‌گویی یا اظهار بی‌اطلاعی درباره تصمیمات مهم وزارتخانه خود بسنده کرده است؛ دقیقا یک هفته پیش از افزایش تعرفه‌های اینترنت نیز او در پاسخ به سوال تابناک، مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای افزایش‌ تعرفه‌های اینترنت دارید پاسخ داد: اطلاعی ندارم! 
آیا زمان آن نرسیده است که مسئولین در برخورد با مسائلی که مستقیم مربوط به مردم است، شفاف برخورد کنند و به پاسخ‌های کلی  و حداقلی بسنده نکنند؟! آیا مردم حق ندارند با دیدن چنین واکنش‌هایی گله‌مند شوند؟!/ تابناک
برچسب ها: وزیر ارتباطات اینترنت رایگان اینترنت
ارسال نظر
آخرین اخبار