۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۱۳۱۰
منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:
منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اجرای این طرح بزرگ با همه چالش‌ها و سختی‌هایی که داشت نشان داد که توسط یک تیم جهادی، توانمند و شجاع انجام شده است.
کد خبر: ۸۴۱۳

لزوم اجرای اصولی و کامل طرح ارزش مالکانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ابوطالب اسماعیل‌زاده افزود: بطور یقین اجرایی شدن طرح‌های بزرگ به مدیران توانمند و شجاع نیاز دارد. در اجرای طرح ارزش مالکانه نیز مدیران تصمیم درست اتخاذ ‌کردند و عوامل اجرایی هم براساس آن تصمیم، کارشبانه‌روزی و علمی انجام دادند تا بتوانند طرح را اجرایی نمایند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه موفقیت اولیه به خوبی حاصل شده است و امیدوارم این روند تا اجرای کامل طرح و شیرین شدن کام اعضای صندوق استمرار داشته باشد.

منتخب فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار داشت: اعتماد کلی معلمان به صندوق ذخیره فرهنگیان درسال‌های گذشته بنا به دلایل مشخص از بین رفته بود که خوشبختانه با ورود نمایندگان فرهنگیان به بدنه صندوق و مطالبه‌گری منتخبان فرهنگیان کشوری از نمایندگان خود، منجر به ورود گروه‌های تیمی جدید مدیریتی شد.

وی با اشاره به نتایج تغییرات مدیریتی در صندوق، بیان کرد: اثرات این تغییرات، افزایش سوددهی در صندوق و در نهایت اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه و به طبع آن افزایش اعتماد فرهنگیان به صندوق است.

اسماعیل زاده یکی از پیامدهای مهم اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه را مهر تایید بر خصوصی بودن صندوق عنوان کرد و گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان به‌عنوان یک موسسه کاملا خصوصی، گاها مورد طمع بعضی از جریانات سیاسی قرار می‌گیرد و در قالب یک موسسه عمومی معرفی می‌شود تا از دسترنج فرهنگیان بهره‌برداری کنند. اجرای طرح ارزش مالکانه، خصوصی بودن صندوق را تثبیت و صاحبان سرمایه را در مقابل اندک حامیان عمومی‌سازی صندوق قرارداد.

وی افزود: صداقت مدیران و شفافیت عملکردی آنها باعث افزایش اعتمادعمومی و در نتیجه افزایش ضریب نفوذ صندوق و حتی افزایش درصد واریزی اعضای حاضر می‌شود که خوشبختانه این مهم در این دوره مدیریتی که توسط مدیرعامل جهادی در اتاق شیشه‌ای اداره می‌شود به خوبی مشهود است.

منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اجرای اصولی و کامل این طرح بسیار مهم اظهار داشت: اجرای اولیه هر طرح که در حقیقت زیربنای آن محسوب می‌شود مشکل است و این امر در ارزش مالکانه نیز در فاز اول وجود خواهد داشت. فلذا بکارگیری کارشناسان توانمند، متعهد و کاربلد می‌تواند به شناسایی مشکلات و اصلاح آنها در مراحل بعدی فرایند واگذاری بیانجامد. امیدواریم ثمره عملی این طرح در وضعیت معیشتی فرهنگیان عضو که صاحبان اصلی سرمایه هستند تاثیر مثبت داشته و در نهایت در سفره فرهنگیان عزیز دیده شود.

برچسب ها: ارزش مالکانه فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار