۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۲۱۶۵
«علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی در دومین برگزاری جشنواره چهلم فیلم فجر در برج میلاد نمایش داده می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ،در روز دوم نمایش آثار سینمایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) علاوه بر اکران ۲ فیلم سینمایی «علف‌زار» ساخته «کاظم دانشی» و «شادرَوان» حسین نمازی، نشست خبری این دو فیلم برگزار خواهد شد.

«علف‌زار» و «شادروان» اکران امروز خانه جشنواره فجر
ساعت برگزاری این رویداد‌ها در روز دوم به شرح زیر است:  
در بخش سودای سیمرغ، ابتدا فیلم «علف‌زار» به کارگردانی «کاظم دانشی» و تهیه‌کنندگی «بهرام رادان» در سانس اول ساعت ۱۳:۰۰ در سالن اصلی به مدت ۹۴ دقیقه اکران می‌شود و همچنین نشست خبری  این فیلم با حضور عوامل فیلم ساعت ۱۵:۰۰ در سالن سعدی برگزار می‌گردد.

«علف‌زار» و «شادروان» اکران امروز خانه جشنواره فجر

فیلم سینمایی «شادرَوان» به کارگردانی «حسین نمازی» و تهیه کنندگی «عباس نادران» در سالن اصلی در ساعت ۱۶:۰۰ به مدت ۹۸ دقیقه به نمایش گذاشته خواهد شد و نشست خبری آن ساعت  ۱۸:۳۰ در سالن سعدی با حضور عوامل فیلم برپا خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «علف‌زار» ویژه سایر میهمانان، قرار است در دومین سانس نمایش روز دوم ساعت ۱۹:۱۵ در سالن اصلی به مدت ۹۴ دقیقه  به نمایش درآید.
همچنین در بخش اکران آثار مستند بلند و داستانی اثر (یکی از رویا‌های من) به کارگردانی «محسن هادی» به مدت  ۸۷ دقیقه به نمایش در خواهد آمد.


ساعت ۲۱:۳۰ نیز در سالن اصلی و در بخش سودای سیمرغ، فیلم سینمایی «شادرَوان» به‌کارگردانی «حسین نمازی» به مدت ۹۸ دقیقه در سانس آخر اکران خواهد شد.  
خاطرنشان می‌شود سانس‌های اول و دوم نمایش آثار بخش سودای سیمرغ مختص منتقدان و اهالی رسانه و سانس‌های سوم و چهارم مختص سایر مهمانان خواهد بود.
جشنواره چهلم در خانه جشنواره از دوشنبه ۱۱ بهمن و در سینما‌های مردمی از سه‌شنبه ۱۲ بهمن آغاز شده است./روابط عمومی جشنواره فیلم فجر.

 

 

 

برچسب ها: چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم شادروان فیلم علفزار برج میلاد
ارسال نظر
آخرین اخبار