۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۹۸۹۱
نشست رسانه‌ای فیلم «علفزار» با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه و با اجرای پدرام کریمی ساعت 15 در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳

گزارش نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «علفزار» در خانه جشنواره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ،نشست رسانه‌ای فیلم «علفزار» با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه و با اجرای پدرام کریمی ساعت 15 در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد. بهرام رادان (تهیه کننده)، پژمان جمشیدی (بازیگر)، کاظم دانشی (کارگردان)، ستاره پسیانی (بازیگر)، سارا بهرامی (بازیگر)، مهدی زمین پرداز (بازیگر)، عرفان ناصری (بازیگر) و یسنا میرطهماسب (بازیگر) از عوامل حاضر در این نشست بودند.

بهرام رادان، تهیه‌کننده فیلم در ابتدای نشست ضمن قدردانی از عوامل فیلم، در خصوص چرایی ورود به عرصه تهیه‌کنندگی گفت: من در رشته مدیریت تحصیل کردم و مجوز تهیه‌کنندگی‌ام را گرفته بودم و به این کار علاقه دارم. اما برای ادامه کار در این عرصه باید ببینیم تا کجا می‌توان پیش رفت و بخش خصوصی تا چه اندازه می‌تواند پاسخگو باشد و سرمایه‌گذاری را برای آثار انجام دهد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: جامعه به ساخت آثار این چنینی نیاز دارد و سعه‌صدر دوستانی که باعث شدند امروز این اثر سینمایی اکران شود چشمگیر است. امیدوارم فیلم بدون هیچ ممیزی اکران شود.

کاظم دانشی، کارگردان این اثر سینمایی در ابتدای صحبت‌هایش با یادی از علی انصاریان و مهرداد میناوند، گفت: من از دوستانم در سازمان سینمایی و قوه قضائیه بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: حضور این اثر در جشنواره فجر، نشانگر از شجاعت عزیزان مسئول در جشنواره است. من درباره پرونده‌های زیادی تحقیق کرده بودم و چیزی که می‌بینید ترکیبی از چند پرونده و نتیجه تحقیقات من و بقیه عزیزانی است که نامشان به‌عنوان فیلمنامه‌نویس آمده است.

پژمان جمشیدی، بازیگر فیلم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جشنواره، گفت: من دو بار قبل از فیلمبرداری همراه با آقای دانشی و سارا بهرامی به دادگاه رفتم اما چون دلش را نداشتم زیاد در آن‌جا رفت و آمد نمی‌کردم.

مائده طهماسبی، بازیگر، گفت: من هم با شما فیلم را دیدم و بسیار خوشحالم که اینجا هستم.

سارا بهرامی، دیگر بازیگر فیلم، ضمن خسته نباشید به اهالی رسانه، درباره نقش «سارا» و حضور در دادگاه‌های جنایی قبل از فیلمبرداری، گفت: من تلاش کردم که در فیلمنامه لحظاتی را داشته باشیم که مخاطب به آن‌چه که در فیلم رخ می‌دهد، تامل کند.

او تصریح کرد: گاهی بازی کردن بعضی نقش‌ها را تخیل می‌کردم اما این نقش برایم شبیه به هدیه بود. ما در جلسات بازپرسی شرکت می‌کردیم اما با خود افرادی که چنین تجربه‌هایی داشتند، صحبت نکردیم.

مهدی زمین‌پرداز، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، متین حیدری‌نیا، صدف اسپهبدی، عرفان ناصری و یسنا میرطهماسب بابت حضور در نشست  ابراز خوشحالی کردند.

برچسب ها: فیلم علفزار جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر
آخرین اخبار