۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۶۱۳۷
شرکت وان‌پلاس (OnePlus) اخیرا چیزهای زیادی برای خود رقم زده و در حالی که استراتژی‌های جدید آن توسط طرفدارانش زیر سوال رفته است، به نظر می‌رسد که آنها در واقع در حال نتیجه دادن هستند.
کد خبر: ۸۵۶۱

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، این شرکت چینی رشد خارق‌العاده‌ای را در آمریکا داشته است و سری Nord آن در سطح جهانی بهتر از همیشه فروش می‌کند.

در عین حال، گویی تغییرات اخیر چندان کافی نبوده‌اند و علائم تجاری جدید نشان می‌دهد که می‌تواند موارد بیشتری در راه باشد.

اما اخیرا برخی از پرونده‌های علامت تجاری بسیار مرموز وان‌پلاس به اشتراک گذاشته شده که بسیاری را به تعجب واداشته است.

"two Plus" وجود دارد که تقریبا دنباله‌ای برای برند افسانه‌ای به‌نظر می‌رسد، اما علائم تجاری برای نام‌های "six Plus" و "eight Plus" نیز به آن اضافه شده است.

اکنون، وان‌پلاس برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌های بزرگی دارد که شامل مدل‌های میان‌رده بیشتر و حتی یک پرچم‌دار فوق‌العاده برای نخستین بار می‌شود. همچنین صحبت‌هایی در مورد یک سیستم‌عامل یکپارچه به نام "H۲OOS" هم وجود دارد که به نظر می‌رسد جایگزینی برای ColorOS، OxygenOS و HydrogenOS چینی باشد.

آیا این تغییرات و بایگانی‌های علامت تجاری با هم می‌توانند بخشی از طرح اصلی جدیدی باشند که توسط خود پیت لائو طراحی شده است؟ با توجه به فقدان اطلاعات رسمی، صادقانه باید بگویم، گفتن آن سخت است؛ بنابراین تنها کاری که در این مرحله می‌توانیم انجام دهیم نظریه‌پردازی است.

با این حال، هدف اصلی علائم تجاری اعطای امنیت به یک شرکت یا نام محصول از طریق تبدیل آنها به مالکیت معنوی می‌تواند باشد. ثبت‌نام از کپی یا سرقت برند جلوگیری می‌کند. بنابراین، اگر بخشی از یک طرح بزرگ نباشد، علائم تجاری جدید می‌توانند به سادگی نام‌هایی باشند که وان‌پلاس برای جلوگیری از شکل‌گیری رقیب با برندهایی که شبیه به نامش هستند، ثبت کرده است؛ مثلا مانند "TwoPlus"./همشهری آنلاین

برچسب ها: موبایل شرکت چین وان پلاس ۸
ارسال نظر
آخرین اخبار