۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۴۴۳۴۱
وزارت خارجه پاکستان همچنین از احضار کاردار سفارت ایران در این کشور به‌منظور اعتراض به این اقدام خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸
دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم( جیش العدل) در خاک پاکستان توسط موشک و پهپاد منهدم شد.منطقه هدف قرار گرفته منطقه ای به نام کوه سبز در استان بلوچستان پاکستان است که یکی از بزرگترین مقرهای گروهک جیش الظلم در آن قرار داشته است.
 

حمله موشکی و پهپادی سپاه به گروهک جیش الظلم در خاک پاکستان

بین الملل تابناک: دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم( جیش العدل) در خاک پاکستان توسط موشک و پهپاد منهدم شد.

گروهک تروریستی جیش‌‌الظلم بامداد امروز طی بیانیه‌ای حمله به مراکز استقرار عناصر خود در مناطق مرزی را تأیید کرد و اعلام کرد که شش پهپاد و تعدادی موشک به این مراکز اصابت کرده است.

کاردار ایران احضار شد

۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۳
 

وزارت خارجه پاکستان همچنین از احضار کاردار سفارت ایران در این کشور به‌منظور اعتراض به این اقدام خبر داد.

اسلام آباد همچنین گفت اعتراض به ایران را از طریق مقام‌های ارشد دیپلماتیک خود در تهران به وزارت امور خارجه ایران اعلام کرده است

واکنش پاکستان به حملات موشکی ایران

۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۰
 

وب سایت وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پاکستان نقض بی دلیل حریم هوایی خود و حمله به داخل خاک پاکستان که منجر به کشته شدن دو کودک و مجروح شدن سه دختر شد را به شدت محکوم می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این حمله موشکی نقض حاکمیت پاکستان و کاملاً غیرقابل قبول است و می‌تواند عواقب جدی داشته باشد.

پاکستان در بیانیه خود افزود که تروریسم یک تهدید مشترک برای همه کشورهای منطقه است که نیازمند اقدام هماهنگ است.

نقشه محل حمله سپاه

۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۸
 
منطقه ای که امروز در عملیات پهپادی و موشکی ایران در پاکستان مورد هدف قرار گرفت "کوه سبز" نام دارد.
 
این منطقه مقر اصلی جیش الظلم است و در ایالت بلوچستان پاکستان واقع شده است.
حمله موشکی و پهپادی سپاه به گروهک جیش الظلم در خاک پاکستان
 
حکومت مرکزی پاکستان کنترل کاملی بر این منطقه کوهستانی ندارد و از این رو گروه‌های تروریستی از خلاء موجود برای ایجاد پایگاههای آموزشی، تدارکاتی و ساخت تجهیزات تروریستی استفاده می‌کنند.

 

دقایقی پیش دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم( جیش العدل) در خاک پاکستان منهدم شد.

خبرها حاکی از آن است که این مقرها توسط موشک و پهپاد مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شده است. 

منطقه هدف قرار گرفته منطقه ای به نام کوه سبز در استان بلوچستان پاکستان است که یکی از بزرگترین مقرهای گروهک جیش الظلم در آن قرار داشته است.

سردار امیرعلی حاجی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات‌های قهرمانانه نیروهای جان برکف سپاه در ساعات اخیر علیه مقر ترویست‌ها، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد چند جنایت بودیم که از طرف گروه‌های تکفیری و داعشی بود و حادثه تروریستی و تلخ کرمان رخ داد که متأسفانه جمع کثیری از هموطنان ما را به خاک و خون کشید.

وی افزود: خب طبیعتاً این باید پاسخ داده می‌شد و نقاطی در سوریه و در قسمت‌های نزدیک منطقه ادلب،گروه‌های تکفیری و داعشی مورد تهاجم قرار گرفتند و تعداد کثیری از این‌ها را توانستیم به درک واصل کنیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه، گفت: در کنار این شاهد بودیم که عملیات‌هایی را رژیم صهیونیستی در سوریه انجام داد و دو تن از پاسداران ما را به شهادت رساند که درباره این موضوع مهم باید مقابله می‌کردیم و انتقام خون شهدا را می‌گرفتیم که در نتیجه نقطه‌ای را در اقلیم کردستان شناسایی کردیم.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: نقطه‌ای که شناسایی کردیم، به ظاهر ویلاست، اما همانطور که بعد از حملات نشان می‌دهد، ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کارهای جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، خاطرنشان کرد: این مقر اربیل یکی از چهار محورهای جاسوسی بود که در ۱۰۰ روز گذشته توسط عزیزان جبهه مقاومت و ایران مورد ضربه قرار گرفته و پایگاه‌هایشان از بین رفت و در این عملیات هم تجهیزات این مقر از بین رفته و هم آن‌هایی که باید به درک واصل می‌شدند، از بین رفتند.

تکمیل می شود... 

برچسب ها: واکنش حملات سایبری پاکستان ایران حملات موشکی و پهپادی منطقه‌ای بزرگترین
ارسال نظر
آخرین اخبار