۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۲۴۷۳۸
دادمان در عیادتی سرزده، چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت کشورمان اهدا کردند.
کد خبر: ۸۶۶۱

رییس حوزه هنری چفیه رهبر انقلاب را به محمد کاسبی اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط  محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در عیادتی سرزده، چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت کشورمان اهدا کرد.

به گفته دادمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی از احوال آقای کاسبی جویا شدند و ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند، چفیه خود را از شانه هایشان بر می‌دارند و به نشان یادبود به همراه پیغامی می‌فرستند که؛ به آقای کاسبی بگویید برایشان دعا می‌کنم.

محمد کاسبی هنرمند سینما و تلویزیون که این روزها در بستر بیماری است پس از دریافت هدیه رهبر معظم انقلاب (چفیه) و دعای معظم انقلاب برای سلامتی وی چنین گفت: آقامون آقاست. من هیچ وقت دلم نخواست عشق و علاقه‌ام نسبت به این سید بزرگوار حالت بهره برداری تبلیغاتی بگیرد . اما خانواده من، همسر و فرزندانم می دانند.

تنها کسی که در روی کره زمین لیاقت جانشینی امام خمینی رحمت الله علیه را داشت امام خامنه ای بود .همیشه‌ی همیشه عشق او در قلبم است و کسانی که با من ارتباط دارند می‌دانند من چقدر به ایشان علاقه مندم و در تنهایی هایم ایشان را می بینم.
او سید بزرگواری است.

مدتی است که محمد کاسبی هنرپیشه با سابقه کشورمان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده و با بیماری دست و پنجه نرم می کند. او به واسطه ایفای نقش های مختلف در اذهان عمومی محبوب و ماندگار است.

 
برچسب ها: محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی چفیه محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت
ارسال نظر
آخرین اخبار