۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۸۳۴۰۰
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: پس از تماس با اورژانس قزوین از رجایی دشت و شرایط ویژه مادر باردار برای انتقال سریع به مراکز درمانی، درخواست اورژانس هوایی شده و مادر با سلامت به بیمارستان در قزوین منتقا شد.
کد خبر: ۸۶۹۵

مادر باردار توسط اورژانس هوایی قزوین به بیمارستان رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت:  تماسی که طی روز گذشته با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد، خبر از آغاز دردهای زایمان مادری باردار ۲۸ ساله در رجایی دشت می‌داد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: پس از این تماس، کارشناسان پایگاه رجایی دشت به درمانگاه رجایی دشت اعزام شدند و پس از رسیدن بر بالین مادر ۲۸ ساله وضعیت بررسی شد، افزایش دردهای مادر، خبر از احتمال زایمان قریب‌الوقوع می‌داد.

وی عنوان کرد: بنابر شرایط مادر باردار که در هفته ۳۸ بارداری بود و هرلحظه احتمال بدنیا آمدن نوزاد را می‌دادند در خواست اورژانس هوایی گردید که سریعا پرسنل تیز پرواز نیروی هوایی ارتش به همراه کارشناسان اورژانس به پد اورژانس هوایی رجایی دشت اعزام شدند و مادر باردار را به قزوین منتقل کردند.

سلطانی گفت: در نهایت مادر باردار در شرایط خوب توسط پرسنل اورژانس مینودر به بیمارستان کوثر منتقل شد؛ این نوزاد، فرزند دوم مادر ۲۸ ساله بود./ایلنا

برچسب ها: بیمارستان سلامت فوریت های پزشکی استان مراکز درمانی رجایی
ارسال نظر
آخرین اخبار