۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۵۳۸۲۷
دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور با شعار آموزش و توسعه منابع انسانی در بانک مرکزی ایران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۲۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط  ؛ در این مراسم قرار است رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز سخنرانی می کنند.
 
همچنین در این مراسم، از روسای موفق شعب بانک‌های سراسر کشور تجلیل خواهد شد.
 
فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در مراسم افتتاحیه این گردهمایی، با بیان اینکه برای بانک‌ها توسعه منابع انسانی اهمیت بالایی دارد گفت: نکته‌ای که در آموزش بانکداری و اقتصاد بر آن تاکید می‌شود لزوم توجه به آموزش و پرورش مدیران جدید و جوان است و بنابراین به مدیران بانکی توصیه می‌کنیم همواره به نیرو‌های جوان بانک‌ها اهمیت بیشتری بدهند.
 
وی سن متوسط روسای شعب را یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی توجه مدیران به جوانگرایی دانست و گفت: هم اکنون ۶۵ درصد روسای شعب بانک‌های کشور بین ۳۶ تا ۴۵ درصد سن دارند و ۲۰ درصد دیگر نیز بین ۴۶ تا ۵۱ سال سن دارند.
 
حیدری افزود: طبق نظر سنجی‌های انجام شده، ۹۰ درصد کارکنان بانک‌ها خواهان آموزش بیشتر در ساعات اداری هستند و انگیزه‌های زیادی برای آموزش مهارت‌های ضمن خدمت دارند.
 
رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران گفت: ۸۵ درصد کارکنان شبکه بانکی اعتقاد دارند آموزش‌های حرفه‌ای بانکداری چندان در عمل به کار گرفته نمی‌شود و البته، سهم آموزش کارکنان ستادی بسیار بیشتر از سهم کارکنان شعب است./صدا و سیما

برچسب ها: بانکداری
ارسال نظر
آخرین اخبار