۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۵۱۰۵۰
رئیس پلیس فتا خوزستان نسبت به انتشار فیلمی فجیع از صحنه یک قتل در اهواز واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۹۰۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ علی حسینی با اشاره به فیلم منتشر شده از صحنه فجیع وقوع یک قتل در اهواز، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس رصد‌های انجام شده در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با اهداف مختلف تصاویر و فیلم از صحنه‌های وقوع یک قتل را منتشر کرده‌اند که موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم شده است.

رئیس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه در چنین شرایطی پلیس عاملان جنایت را بازداشت می‌کند، افزود: پلیس فتا نیز نسبت به بازداشت و برخورد جدی با عاملان تهیه و انتشار اینگونه تصاویر و فیلم‌ها که می‌تواند باعث ایجاد ترس و جریحه‌دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شود و آسیب‌های روانی جبران‌ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به دنبال دارد، اقدام می‌کند.

به گفته وی؛ بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولیدکنندگان اینگونه محتوا‌های غیر مجاز شناسایی شده و برای تعیین و تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده خواهند شد.

وی متذکر شد: به همه کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها توصیه می‌کنیم ضمن بهره‌برداری صحیح از فضای سایبر، از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی فرهنگی کشور به نحوی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر می‌شود، خودداری کنند.

 

برچسب ها: فضای مجازی پلیس فتا پلیس
ارسال نظر
آخرین اخبار