۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۲۶۹
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری۵ طرح‌ تحقیقاتی و فناورانه برای بهسازی محیط‌های یادگیری در فضای مجازی با کمک یافته‌های علوم و فناوری‌ شناختی، مورد تصویب قرار گرفت تا اجرا شوند.
کد خبر: ۸۹۷۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در فراخوانی، از پژوهشگران و محققان خواسته بود تا طرح‌های خود را در ۵ حوزه «توسعه برنامه‌ها برای ارتقای توانایی حرفه‌ای آموزگاران مجازی»، «توسعه فرصت‌ها و تجارب یادگیری برای آموزش‌های مجازی»، «توسعه برنامه‌هایی برای ارتقای قابلیت‌های شناختی آموزگاران و یادگیرندگان در محیط یادگیری»، «توسعه روش‌ها و ابزارهایی برای ارتقای تعاملات اجتماعی و هیجانی در محیط‌های یادگیری» و «توسعه برنامه‌هایی برای سنجش و ارزشیابی پیشرفت یادگیری» ارائه دهند.

در این فراخوان از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آموزش مجازی و معلمان و مدارس که در دوره ویروس کرونا، تجارب موفقی در زمینه آموزش مجازی داشته‌اند، دعوت به عمل آمده بود تا پیشنهادهای پژوهشی خود را با توجه به تجربیات موفق جهانی در این زمینه، به ستاد علوم شناختی ارسال کنند.

این فراخوان با هدف فراهم ساختن فعالیت‌های یاددهی و یادگیری عمیق و اثربخش در فضای مجازی با بهره‌گیری از آموزه‌های علوم شناختی برگزار شد.

در این رویداد، ۲۰ تیم مطالعاتی و تحقیقاتی مشارکت داشتند که طی آن، ۵ طرح مورد تصویب شورای پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی قرار گرفت./مهر

برچسب ها: فضای مجازی فناوری دانش بنیان
ارسال نظر
آخرین اخبار