۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۳۷۴۹
شمخانی گفت: با وجود پیشرفت‌های محدود در ⁧‫مذاکرات وین، هنوز با شکل‌گیری توازن ضروری در تعهدات طرفین فاصله داریم.
کد خبر: ۹۰۵۴

دستور کار مذاکره‌کنندگان ایرانی برای ادامه دور هشتم گفتگو‌ها به دقت مشخص شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در آستانه ادامه دور هشتم مذاکرات وین که قرار است فردا (سه‌شنبه) در پایتخت اتریش از سر گرفته شود، در توئیتی اظهار داشت: دستورکار مذاکره‌کنندگان ایرانی برای ادامه دور هشتم گفت‌وگو‌ها به دقت مشخص شده است.

وی افزود: توافقی که طی آن تحریم‌های شکل‌دهنده فشار حداکثری رفع نشود، موجب شرطی شدن اقتصاد کشور شده و نمی‌تواند مبنای توافق خوب باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح دیروز (یکشنبه) در توئیتی نوشته بود: با وجود پیشرفت‌های محدود در ⁧‫مذاکرات وین، هنوز با شکل‌گیری توازن ضروری در تعهدات طرفین فاصله داریم. تصمیمات سیاسی در واشنگتن لازمه ایجاد توازن در تعهدات برای دستیابی به توافق خوب است.

سخنگوی وزارت امور خارجه هم امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند هزینه تصمیمات مخرب و غلط خود از جمله خروج غیرقانونی از برجام را از جیب ملت ایران بپردازد، گفت که دولت‌های غربی امروز در وین با یک آزمون روبرو هستند و توپ در زمین آنهاست.

انتهای پیام/دفاع‌پرس.

 
برچسب ها: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی مذاکرات وین توئیتر مذاکره کنندگان تحریم ایران فشار حداکثری تعهدات برجامی برجام دولت های غربی
ارسال نظر
آخرین اخبار