۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۵۳۹۳
آقای رئیسی، اولا رئیس جمهور شده و چه بهانه و مناسبتی فراتراز رئیس جمهور شدن برای تبریک گفتن به یک «رئیس جمهور»! پس، چرا تبریک نگوییم؟ دوما، به خاطر ساماندهی سامانه رسانه‌ای پروپاگاندایی شان! که در تورم اخبار تورم، گرانی، حذف ارز ترجیحی، تک نرخی شدن قیمت دلار و ...
کد خبر: ۹۰۹۳

نگارنده: ق. ن. ت

اخبار شبانه روزی این روز‌های شبکه‌های داخلی، خارجی، حقیقی، مجازی بخصوص رسانه ملی در حالی تخریب به دستور آقای رئیس جمهور سواحل دریایی تصرف شده توسط دستگاه‌های دولتی و نظامی دریا‌های شمال و جنوب را پوشش «پروپاگاندایی» داده اند که تو گویی تمام مشکلات حال حاضر همه مردم ایران زمین فقط و فقط عدم دسترسی مردم به سواحل دریا‌ها در فصل زمستان! است و همین الانه است که با به تخریب رساندن هر چه سریعتر اموال (کانکس و فنس و ...) متصرفان مستقر در سواحل _که از آن بیت المال هستند_ تمام مشکلات معلمان، بازنشستگان، مستمری بگیران، کارگران، مستاجران و ... و خلاصه ۶۵ میلیون نفر یارانه بگیر ایرانی در دم و بالمره الی ابد، نه به صورت مقطعی برطرف و حل و فصل خواهد شد!
اما چرا باید به رئیس جمهور محترم «تبریک» گفت؟
آقای رئیسی، اولا رئیس جمهور شده و به قول خودشان «رئیس جمهور» است و چه بهانه و مناسبتی فراتراز رئیس جمهور شدن برای تبریک گفتن به یک «رئیس جمهور»! پس، چرا تبریک نگوییم؟
دوما، به رئیس جمهور باید تبریک گفت به خاطر ساماندهی سامانه رسانه‌ای پروپاگاندایی شان! تیم و سامانه رسانه ایی که در تورم اخبار تورم، گرانی، حذف ارز ترجیحی، تک نرخی شدن قیمت دلار و ... با پروپاگاندای همه جانبه شان_ البته به مدد صدا و سیما و رسانه ملی_یک سفر به یک استان ساحلی، تمام توجهات ساکنان بحری و بری کشور را به سمت داغان کردن چند تا کانکس و چند ۱۰ متر فنس سهم بیت المال جلب و آنان را از بازگشایی زمستانی سواحل مسرور و شادمان کرده اند!
و، اما چرا باید به رئیس جمهور «تاسف» گفت؟
برای اینکه؛ در یکی از وزارتخانه‌های تحت امرشان با نام وزارت عریض و طویل آموزش و پرورش که وزیرش غصه غیرحضوری شدن مدارس و عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان به خاطرشیوع همه گیری اومیکرون را می‌خورد عده‌ای با نام «برنامه راهبردی» و با عنوان «توسعه کمی و کیفی بیمه ها» به دنبال «بیمه آتش سوزی، حوادث طبیعی و سرقت مراکز آموزشی و اداری» از محل کمک‌های اولیاء دانش آموزان هستند.
آقای رئیس جمهور جالب است بدانند که؛ توجیه مدیریت منطقه آموزش و پروروش شهرستان ... _ و شاید هم شهر‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور_ استناد به نامه فرمانداری با توجه به الزام دستگاه‌های دولتی برای اخذ پوشش‌های بیمه‌ای لازم برای اموال منقول و غیرمنقول ذکر شده است.
جالب‌تر آنکه در نامه مذکور قید شده؛ مقتضی است تمامی واحد‌های آموزشی و اداری حداکثر تا ۲۱ بهمن سال ۱۴۰۰ نسبت به انجام بیمه مذکور با قیمت واقعی ساختمان، ابنیه، تاسیسات، اموال منقول و غیرمنقول اقدام لازم به عمل آورند.
خیلی جالب تراینکه در پایان نامه تاکید شده است: بدیهی است در صورت بروز حادثه و عدم انجام بیمه مناسب، مسئولیت آن بر عهده مدیریت محترم آموزشگاه خواهد بود.
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و جناب آقای دکتر یوسف نوری، وزیر محترم آموزش و پرورش که دغدغه خود ازغیرحضوری شدن مدارس را عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در مقایسه با کشور‌های پیشرفته عنوان کرده اید، آیا دغدغه کمک اولیاء همان دانش آموزان به مدارس جهت بیمه واحد‌های آموزشی و اداری تحت الزام فرمانداری را هم دارید؟ یا نه، شما‌ها اصلا از این موضوع بی خبر هستید؟
البته امیدوارم بی خبر از الزام فرمانداری تحت امر خود و برنامه راهبردی مدیریت آموزش و پرورش منطقه باز تحت امر خود باشید تا بی دغدغه نسبت به خالی بودن جیب اولیاء! در ایام کرونایی و بیکاری ناشی از سوء مدیریت و مدیریت ناکارآمد مد نظر دوره کاندیداتوری جناب رئیسی برای رئیس جمهور شدن! و انتظار داریم با خبردار شدن هم وزیر و هم رئیس جمهور و ورود بموقع به موضوع هر چه سریعتر از خالی کردن جیب خالی اولیاء به بهانه «بیمه آتش سوزی، حوادث طبیعی و سرقت مراکز آموزشی و اداری» از محل کمک‌های اولیاء دانش آموزان جلوگیری نمایید.
هر چند، از توجه «شایان توجه» رئیس جمهور محترم به وزارتخانه مهم آموزش و پرورش در معرفی آقایان باغ گلی و فیاضی به عنوان گزینه‌های اول و دوم پیشنهادی وزارت که هر دو مورد تفقد نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخصوص اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با گزارش بلند و بالایشان قرار گرفتند، بی خبر نیستیم!
اسناد در دفتر پایگاه خبری تحلیلی خطوط محفوظ است.

برچسب ها: رئیس جمهوری تبریک رئیسی سیدابراهیم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی
ارسال نظر
آخرین اخبار