۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۴۶۹۵۹۱
در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد؛
مراسم تجدید میثاق مدیر عامل و کارکنان صندوق ذخیره بسیجیان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام راحل و تحکیم بیعت با فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲

تجدید میثاق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، احمد اسفندیاری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان به همراه جمعی از مدیران ارشد وکارکنان این مجموعه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن ادای احترام و نثار گل به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.
در ادامه این مراسم احمد اسفندیاری ضمن تبریک دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران حاضر و گفت: واقعیت این مراسم این است که ما هرچه داریم از امام راحل و این نظام مقدس داریم که امروز بعد از گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بزرگترین آموزه برای تمام جهان اسلام شده است.
وی اندیشه‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی امام خمینی (ره) را به‌عنوان چراغ راه برای ملت ایران دانست و افزود: قیام امام خمینی از تمام ابعاد برای رضای خدا بود و چون نیت امام خالص و برای خدمت به خلق خدا بود برکات و نتیجه این انقلاب امروز برای ما روشن شده است.
گفتنی است در حاشیه این مراسم مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان در جمع کارکنان انجمن حمایت از بیماران ام اس حاضر و با آنان گفتگو کرد.

تجدید میثاق

تجدید میثاق

برچسب ها: دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار