۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۷۶۲۲
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: یکی از مُحسنات راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن این است که شرکت کنندگان می توانند به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۸۳

ما در کشور الگوی سال گذشته را داریم/ با خودرو مردم میتوانند به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی پیش از ظهر سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان  ورامین خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه بسیاری از مردم برای راهپیمایی حضوری آمادگی لازم را داشتند، اما طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برای حفظ جان مردم مقرر گردید راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار گردد؛ ما در کشور الگوی سال گذشته را داریم و خوشبختانه می‌توانیم نقاط ضعف و قوت در سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی از محسنات راهپیمایی خودرویی این است که شرکت کنندگان می‌توانند به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کنند و با انواع وسایل نقیله و حتی موتور سوارن می‌توانند شرکت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان ورامین بیان کرد: مقرر گردیده است مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مقابل میدان کفن پوشان و کارخانه شیر وارنا به سمت شهر ورامین آغاز گردد و پایان آن مقابل مسجد جامع تاریخی شهر ورامین و سخنران این مراسم در مصلی سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.

حجت الاسلام محمودی در خصوص ساماندهی وسایل نقلیه نیز یادآور شد: سپاه و بسیج برای ساماندهی خودروها و موتور ها اعلام آمادگی کرده اند و در خصوص تزیینات خودروها نیز شهرداری با همراهی خود مردم این مهم را به عهده خواهند داشت.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه خاطرنشان کرد: تجربه سال گذشته می‌تواند در سال جاری به کمک ما بیاید و باید از تمام ظرفیت های مردمی در این مراسم بهره گرفت.

وی افزود: قشرهای مختلف  از جمله هنرمندان، ورزشکاران و افراد تاثیر گذار می‌توانند با حضور خودشان در میان مردم به زیبا و باشکوه شدن مراسم کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ایسنا.

برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن
ارسال نظر
آخرین اخبار