۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۴۰۲۸۴
شرکت سامسونگ با همکاری تناسب اندام دیجیتال قابلیت‌های سلامت زیادی را به گلکسی واچ سری ۴ خود اضافه می‌کند.
کد خبر: ۹۲۱۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط  - شرکت سامسونگ این هفته ساعت هوشمند خود را به روزرسانی و قابلیت‌های سلامت را به این دستگاه اضافه می‌کند.

به روزرسانی ساعت هوشمند سری چهارم سامسونگ فردا منتشر می‌شود و قابلیت‌های سلامت و تندرستی را با هدف کمک به افراد در حفظ تناسب اندام اضافه می‌کند. این ویژگی‌ها شامل تمرین اینتروال، برنامه مربیگری، خواب جدید، و بینش‌های برای درک بهتر ترکیب بدن می‌شوند.

ساعت هوشمند سامسونگ برای افزایش قابلیت‌های ورزشی خود با یک برنامه تناسب اندام دیجیتال به نام سنتر شریک شده تا رویکردی جامع برای سبک زندگی سالم‌تر، از جمله تمرینات، مدیتیشن‌های هدایت‌شده و برنامه‌های غذایی را به کاربران ارائه دهد.

گلکسی واچ سری چهار به ورزشکاران اجازه می‌دهد پارامتر‌های از پیش تعیین‌شده‌ای برای تمرین‌های سفارشی، همچون مدت مسافت و تعداد ست‌ها را داشته باشند. همچنین این ساعت با استفاده از ردیابی خواب  به افراد کمک می‌کند تا به موقع استراحت کنند. پس از هفت روز ردیابی خواب، برنامه نوع خواب را شناسایی و آن‌ها را در یک برنامه آموزشی چهار تا پنج هفته‌ای راهنمایی می‌کند تا به خواب شبانه بهتر کمک کند.

گلکسی واچ ۴ در رنگ‌های قرمز و کرم به همراه بند پارچه‌ای جدید و مدل‌های دستبند پیوندی موجود خواهد بود. رنگ‌ها و فونت‌های بیشتری نیز برای شخصی‌سازی صفحه ساعت می‌آیند. سامسونگ همچنین در ماه‌های آینده دستیار گوگل را به واچ ۴ می‌آورد و جایگزینی برای دستیار صوتی خود ارائه می‌دهد./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی
ارسال نظر
آخرین اخبار