۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۷۴۲۳
شهردار منطقه ۲۲ از نورافشانی دریاچه شهدای خلیج فارس در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸

دریاچه شهدای خلیج فارس نورافشانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، وحیدرضا محمدی از نورافشانی دریاچه شهدای خلیج فارس در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: برنامه‌های گوناگونی در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط شهرداری منطقه ۲۲ به اجرا در آمده است، یکی از این برنامه‌ها جشن کاروان نور است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با فراهم کردن خودرویی اقدام به پخش سرودهای حماسی و ملی در معابر شهری منطقه به شکل زنده و آهنگ‌های ضبط شده می‌کند.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در کنار مقبر شهدای گمنام دریاچه شهدای خلیج فارس همزمان با بانگ الله اکبر گویان هموطنان در ساعت ۹ شب مراسم نورافشانی به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: در این ایام مبارک توانستیم ۲۲ پروژه شهری را مورد بهره‌برداری قرار دهیم تا گام بلند برای توسعه و آبادانی این محدوده از کلانشهر تهران برداشته شود و به شعار شهردار تهران به عنوان تهران؛ الگوی کلانشهر جهان اسلام نزدیک تر شویم.

محمدی عنوان کرد: آذین‌بندی معابر شهری و ساختمان‌های منطقه، پخش سرودهای انقلابی در میادین اصلی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی مراسم جشن انقلاب در سرای محلات و مساجد در ایام دهه فجر برگزار شد.

وی به توزیع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بین هموطنان اشاره کرد و گفت: پرچم کشورمان در معابر شهری منطقه، بناهای مساجد و مدارس نصب شده و همچنین یکی از بزرگترین پرچم‌های کشورمان در مساحت یک هزار متر مربع بر دیوار ساختمان ایران مال از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست نصب شده است.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه‌های آموزشی گوناگون فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری، برپایی میز خدمت پزشکی، اجرای گروه سرود در مراسم‌های گوناگون، پلاک کوبی نام شهدا در شهرک شهید باقری و برپایی پردیس فرهنگی، هنری و ورزشی در سرای محله شهید باقری همراه با ٤ غرفه انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدای گمنام، اجرای گروه سرود مقابل منزل شهید، توزیع پرچم و گل به خانواده معظم شهدا و شهروندان، جشنواره محلات، آذین بندی، نمایشگاه کتاب، نقاشی کودک، مسابقه فجر و …، برگزاری مراسم تجلیل از ١١٤ نویسنده غرب تهران، برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی در محلات، تولید محتوا در فضای مجازی و بازدید از بیت امام (ره) در فضای مجازی، برپایی همایش فرهنگی و بصیرتی بانوان انقلابی، برپایی جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی از قبیل دوچرخه سواری، فوتبال، دارت و … و مشاوره رایگان پزشکی به‌مناسبت ایام دهه مبارک فجر در این منطقه غربی تهران به اجرا در آمده است./ مهر

برچسب ها: دریاچه چیتگر منطقه ۲۲ شهرداری تهران شهرداری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار