۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۶۶۹
از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی «سلام» با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به مجموعه سامانه‌های خدماتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۹۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هم اکنون سامانه‌های متعـددی را در اختیار دارد که برای ارائـه خدمت به کاربر نهایی طراحی شده و به شیوه‌های مختلفی در دسترس عموم قرار دارند. با  وجود این، با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به همه این سامانه‌ها، مجموع آنها در قالب سامانه سلام نیز قرار گرفته و یک گام دیگر در جهت سهولت دسترسی مردم به ابزارهای نظارتی و خدماتی سازمان برداشته شده است. 

سلام یا سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی، همانند یک پنجره واحد نظارتی، خدمات جامعی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. هدف اصلی از طراحی سامانه سلام، افزایش دسترسـی و نظارت مردم به خدمات باکیفیت ارتباطی است که بر اساس اطلاعات دریافتی، (ضمن رعایت حریم خصوصی کاربران) به پایداری بیشتر بازار این خدمات کمک می‌کند./ایسنا

برچسب ها: سامانه سلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فناوری اطلاعات
ارسال نظر
آخرین اخبار