۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۴۹۰۴۹
سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۱۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده راه اندازی شد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند./مهر

برچسب ها: شرکت مخابرات تلفن ثابت کاربران اینترنتی شکایت
ارسال نظر
آخرین اخبار