۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۷۰۹۷۴
در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت
نمایش «ماموریت جدی آقای چرچیل» نوشته رضا گشتاسب و به کارگردانی حمیده حربی روی صحنه رفت.
کد خبر: ۹۳۸۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در این نمایش پرسوناژهای متعدد و نام آشنای تاریخی، علمی و داستانی در قالبی متفاوت از ماهیت واقعی ایشان در کش و قوس یک اتفاق فراواقعی قرار می‌گیرند. مقامات عالی رتبه شهر ذیل یک نامه ماموریتی به «چرچیل» شخصیت اصلی این داستان ابلاغ می‌کنند که طی آن باید به کشف شهر یا بخشی از شهر بپردازد که ناپدید شده است. در خلال داستان شخصیت‌هایی چون «گالیله» و «نیوتون» به کمک چرچیل آمده و وی را در انجام این ماموریت یاری می‌کنند.

در روند ماجرا سایر شخصیت‌های نام آشنا با تغییراتی اندک در عناوین ایشان در پرده‌های مختلف و در زیر طرح داستان رونمایی می‌شوند و شاخ و برگی متفاوت به این ماموریت می‌بخشند که در اصل اشارتی به فرایندهای اداری یا تعلیق‌های واهی در تحقق امور اداری مهم است.

این نمایش در قالب اجراخوانی با حضور بازیگران باتجربه تیاتر در کنار صداپیشگان جوان ترکیب یک دست و خوش نقشه‌ای از یک دیستوپیا ارایه می‌کند که این بی نظمی ریشه در نوع نگاه تفکیکی افراد تصمیم گیرنده دارد. نمایش‌خوانیِ‌ «ماموریت جدی آقای چرچیل» در هفته جاری و در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و به زودی این اجرا تکرار خواهد شد./ تسنیم

 

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظر
آخرین اخبار