۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید: ۴۴۳۰۲۸
جدید ترین نسخه اندورید باکس به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شد.این نسخه جدید توسط متخصصان شرکت توسن سیستم شرق با نام تجاری تسکو پس از یک سال و نیم تحقیق و تلاش، بومی سازی شده و و در جمع اصحاب رسانه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۱۶
نویسنده : محمد هجرتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جمال جعفری مدیرعامل تسکو درنشست خبری که با حضور رسانه های تخصصی، گیمینگ و اقتصادی برگزار شد به معرفی تسکو باکس داخلی با نام Tab Eco پرداخت.

به گفته جعفری، این دستگاه نمونه بومی سازی شده اندروید باکس است و می تواند تلویزیون های غیر هوشمند و قدیمی را هوشمند میکند.

دستگاه تسکو باکس توانایی های زیادی دارد .از جمله قابلیت های Tab Eco میتوان به تماشای آنلاین فیلم و سریال و پخش مسابقات ورزشی، قابلیت نصب برنامه های آموزشی مدارس، قابلیت وب گردی، دسترسی به شبکه های اجتماعی، استفاده بعنوان کنسول بازی های اندروید و اتصال به انواع گیم پد، قابلیت اتصال به تلوزیون های دارای خروجی HDMI و موارد دیگر اشاره کرد.

وی قیمت اقتصادی این محصول را با توجه به کیفیت آن بسیار به صرفه و رقابتی اعلام کردند.در این مراسم از محصولات جدید گیمینگ شرکت تسکو نیز رونمایی شد.یکی از مهمترین این محصولات، صندلی گیمینگ مدل اسکورپین (عقرب) بود.شرکت تسکو با ۲۰ سال سابقه تولید و بازرگانی در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل و صوتی تصویری اخیرا تولید و توسعه محصولات گیمینگ را شروع کرده است.

برچسب ها: تسکو باکس اندروید شرکت تسکو
ارسال نظر
آخرین اخبار