۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۱۸۲۷
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واکسن اجباری کرونا و با تاکید بر تشویق به واکسن آری، واکسن اجباری نه، گفت: وزیر بهداشت در قبال اعتراض به واکسن اجباری فقط سکوت کرد.
کد خبر: ۹۵۳

حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار خطوط با اشاره به انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر ایجاد محدودیت برای افرادی که واکسن کرونا نزدند، گفت: مسئولین نباید مردم را به واکسن زدن مجبور کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تشویق به واکسن آری اما واکسن اجبار، الزام و اعمال محدودیت اجتماعی خیر.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب چند روز پیش در همین زمینه با وزیر بهداشت و درمان صحبت و اعتراض مردم را به ایشان منتقل کردم، اما وزیر جوابی نداد و سکوت کرد.

تشویق به واکسن آری، واکسن اجباری نه! /مردم از زدن واکسن اجباری شاکی هستند

مردم از زدن واکسن اجباری شاکی هستند

حجت الاسلام میرزایی گفت: مردم از زدن واکسن اجباری کرونا شاکی هستند و به ما نمایندگان مراجعه می کنند و خواستار پیگیری برای رفع واکسن اجباری هستند.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزیر بهداشت و درمان به خواست و مطالبه مردم توجه کافی داشته باشد.

 اعمال ماده 234 علیه وزیر بهداشت!؟

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر وزیر بهداشت به خواست مردم توجه نکند ما خواستار اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس علیه وزیر خواهیم شد.

طبق این ماده هرگاه حداقل 10 نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیون ها، عدم رعایت شؤونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس‌جمهور و یا وزیر و یا مسئولین دستگاه‌های زیرمجموعه آنان را اعلام نمایند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون ذی‌ربط ارجاع می‌گردد. کمیسیون حداکثر ظرف مدت 10 ‌روز موضوع را رسیدگی و درصورت وارد بودن با اظهارنظر صریح، گزارش خود را از طریق هیأت رئیسه به مجلس ارائه می‌دهد.

تبصره 1- چنانچه نظر مجلس بر تأیید گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌قضائیه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود تا خارج از نوبت و بدون تشریفات دادرسی رسیدگی نمایند.

 

برچسب ها: واکسن اجباری سکوت وزیر مردم شاکی ماده ۲۳۴
ارسال نظر
آخرین اخبار