۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۷۵۳۹۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت:مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف نکته‌ای کلیدی را مطرح کردند که مسئولان با مردم صادقانه برخورد کنند و خدمات انجام شده را به مردم اعلام کنند و گزارش بدهند چه کار‌هایی انجام شده این گزارش نباید کذب باشد
کد خبر: ۹۵۸۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، فداحسین مالکی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین حقیقت گفت: مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف نکته‌ای کلیدی را مطرح کردند که مسئولان با مردم صادقانه برخورد کنند و خدمات انجام شده را به مردم اعلام کنند و گزارش بدهند چه کار‌هایی انجام شده این گزارش نباید کذب باشد، زمانی چنین عمل شود جلوی رسانه‌های معاند گرفته می‌شود و موجی در جهت ذهنیت سازی در جامعه شکل نمی‌گیرد تا نسبت به دولت بدبینی صورت گیرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: زمانی که مردم به دولت و نظام بدبین شوند در واقع فضا برای رسانه‌های خارجی باز می‌شود و الان متاسفانه باید گفت فضای رسانه‌ای و مجازی در داخل مدیریت نمی‌شود و هر کاری صورت می‌گیرد که ذهن مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنند، دولت باید در این زمینه پیش قدم شود در گام دوم رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید اطلاع رسانی دقیق را در این زمینه انجام دهند.

وی بیان کرد: در شرایطی که دولت سیزدهم عزم جدی برای حل مشکلات معیشتی دارد و همیشه در بین مردم وجود دارد، اما بخش‌هایی در دولت با رئیس جمهور همراه نیستند، در انتصابات و عملکرد‌های کارشناسی عمل نمی‌کنند و این عملکرد باعث نارضایتی مردم می‌شود.

مالکی تاکید کرد: در جریان حذف ارز ترجیحی، نمایندگان در کمیسیون تلفیق به طور خاص بحث کردند، اما وقتی با وزرای اقتصادی صحبت می‌کردیم متوجه می‌شدیم که حرف آن‌ها یکی نیست، این اختلافات به رسانه‌ها کشیده می‌شود و باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم بیگانگان در فضای رسانه‌ها و فضای مجازی به گونه‌ای عمل کنند که به نظر برسد ابتکار عمل در دست آن‌ها است. این موضوع دغدغه‌ای است که دلسوزان نظام دارند. /خانه ملت.

برچسب ها: جهاد تبیین دولت سیزدهم کمیسیون امنیت ملی مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار